خبرگزاری کار ایران

افزودن 145 لیتر برثانیه به ظرفیت تامین آب واحدهای صنعتی سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۵۶۸

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان، گفت: از ابتدای سالجاری تا آخر آبان ماه، 145 لیتر بر ثانیه به ظرفیت تامین آب صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، افزوده شده است.

به گزارش ایلنا، محمد رضا باقری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با بیان این خبر افزود: مهم ترین بخش در تامین زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، مساله تامین آب برای واحدهای صنعتی است.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماهه نخست سال ١٤٠١ به اندازه ١٢ سال گذشته برای شهرک‌های صنعتی استان سمنان آب تهیه شده است، اظهار کرد: سمنان مستعد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت است و تلاش‌ها در راستای تبدیل نمودن این استان به قطب صنعتی می باشد.

باقری اظهار کرد: با توجه به مسائل زیست محیطی پایتخت و کمبود اراضی در استان‌های همجوار تهران، شاهد سرریز سرمایه‌گذاران به استان سمنان هستیم.

 افزایش ۷۸ درصدی واگذاری اراضی صنعتی

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان، گفت: از ابتدای امسال ۲۴۴هکتار اراضی صنعتی در قالب ۱۲۳ قرارداد به متقاضیان سرمایه‌سرمایه‌گذاری واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه واگذاری اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۷۸ درصد افزایش داشته است، افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در واگذاری اراضی به متقاضیان سرمایه‌گذاری رتبه اول را در کشور کسب کرده است.

وی با اشاره به هزینه کرد 273 میلیارد تومانی سالجاری در شهرک سازی، گفت: سالجاری در حالی این مبلغ برای شهرک‌سازی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شد که در کل سال گذشته هزینه شهرک‌سازی ۲۱۶ میلیارد تومان بوده است.

در این مراسم که با حضور معاونین و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان همراه بود، از تلاش و کوشش "مهدی سعدالله" در مدت مسئولیت حراست این شرکت تکریم و قدردانی به عمل آمده و همچنین " محمدحسین نظری" به عنوان "مدیر حراست " شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان معرفی شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز