خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دادگستری سمنان خبر داد؛

آزادی 70 زندانی حائز شرایط در استان/ از ابتدای دی ماه تاکنون 144 پرونده به سازش رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۷۵۳

مدیر کل دادگستری استان سمنان از آزادی 70 نفر از زندانیان حائز شرایط به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد جعفر عبداللهی در جلسه شورای قضایی استان با اشاره به اینکه اعطای حریت و آزادی  به همه انسان های آزاده جهان به ویژه مسلمانان از ایده های شهید سردار سلیمانی بوده است، اظهار کرد: به منظور تبعیت از فرهنگ سردار شهید، 70 نفر از زندانیان واجد شرایط در سراسر استان به مناسبت سومین ساگرد شهادت سردار سلیمانی از زندان آزاد شدند.

وی افزود: همچنین با کمک  معاونت توسعه حل اختلاف در دهه ابتدایی دی ماه سال جاری تعداد 144 فقره از پرونده های حقوقی و کیفری ارجاعی به شعب شورای حل اختلاف  سراسر استان که امکان مصالحه و سازش  صاحبان پرونده ها فراهم بود، مختومه و اصلاح ذات البین اتفاق افتاده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به کمک های مالی صورت گرفته به خانواده‌های نیازمند زندانیان، بیان کرد: در 4 شهرستان استان به تعداد سنوات عمر با برکت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، به 63 خانواده نیازمند زندانیان کمک مالی ، مجموعاً به ارزش یک میلیارد ریال بابت تأمین اقلام معیشتی اعطاء شده است.

همچنین رئیس هیأت امناء ستاد دیه استان  در این جلسه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه  تعداد 114 نفر از محکومان مالی محبوس در زندان های استان با کمک های خیّرین  ستاد دیه استان، مساعدت های مالی بالغ بر 40 میلیارد ریال اعطاء و زمینه آزادی آنان از زندانهای استان سمنان فراهم شد.

 رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه بیان کرد: امیداست فرهنگ صلح و سازش در بین مردم به یک باور اجتماعی تبدیل و در جامعه رواج پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز