خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان خبرداد؛

تشکیل پرونده برای بیش از ۱۰هزار متقاضی مسکن ملی/پروژه انبوه ساز شهر سمنان در انتظار تایید است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۸۱۵

مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: تعداد ۱۰ هزارو ۳۰۹ پرونده برای متقاضیان مسکن ملی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی رجبی با بیان اینکه در استان سمنان به جز شرق سمنان و شهر جدید ایوانکی  ۳۴هزارو ۹۲۸ نفر برای مسکن ملی ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد ۱۰ هزار و ۳۰۹ نفر تشکیل پرونده دادند و بقیه در مرحله پالایش پرونده هستند.

وی اظهار کرد: از تعداد ۱۰ هزار و ۳۰۹ نفر که تشکیل پرونده داده اند ۵ هزار و ۸۴۸ نفر افتتاح حساب کرده اند و بقیه در حال انتظار تایید یا تخصیص پروژه اند؛ همچنین از این تعداد ۱هزار و ۶۷۹ نفر متقاضی مسکن خودساز و ۱هزار و ۵۳۸ نفر انبوه ساز هستند.

رجبی گفت: مهلت واریز وجه بعد از دریافت پیامک، حداکثر یکماه است و کسانی که وجه را واریز نکنند رد درخواست می شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان تصریح کرد: تعداد پروژه های مسکن ملی در شهر سمنان ۷۶۵ واحد شامل(پروژه های بنیاد مسکن، ستاد اجرایی امام و..) است که ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ پروژه های  شهمیرزاد ۴۲ واحد ۵ درصد پیشرفت فیزیکی، دامغان ۲۴۸ واحد ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی، سرخه ۱۱ واحد ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در بقیه شهرها هم هنوز شروع نشده است.

دانیال صفایی سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: مبلغ وام مسکن ملی ۳۵۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد است.

وی در خصوص وضعیت مسکن ملی انبوه ساز که در حوالی میدان استاندارد شهر  سمنان جانمایی شده است، اظهار کرد: در این مکان پروژه انبوه ساز تعریف و برای تایید به تهران ارسال شده است که هنوز نوع پروژه مشخص نشده است ودر انتظار رد یا تایید وزارتخانه است.

صفایی افزود: برای این مکان ۱هزارو ۲۰۰ واحد در نظر گرفته شده است که در صورت تایید، همه کسانی که مبلغ اولیه را واریز کرده اند در این پروژه جانمایی می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز