خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت استان سمنان خبر داد؛

آغاز ساخت خانه های بهداشت اروانه و ایج شهرستان سرخه

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۴۰۶

رئیس مرکز بهداشت استان سمنان از آغاز ساخت خانه های بهداشت اروانه و ایج شهرستان سرخه خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، احمد کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این آیین، بیان کرد: خانه های بهداشت ایج در زمینی به مساحت هزار و 82 مترمربع با زیربنای 100 مترمربع در دهستان لاسگرد شهرستان سرخه کلنگ زنی شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان ادامه داد: کلنگ زنی خانه بهداشت اروانی در زمینی با متراژ  319 مترمربع با زیربنای 100 متر مربع از دیگر برنامه های حوزه سلامت در چهارمین روز از هفته دولت سال جاری بود.

وی افزود: خانه بهداشت محیطی ترین واحد ارائه خدمت در نظام شبکه های بهداشتی درمانی کشور است که با توجه به جمعیت تحت پوشش آن، خدمات بهداشتی توسط بهورز خانه بهداشت ارائه می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت استان سمنان تصریح کرد: ارائه خدمات مراقبت به گروه های هدف ( زنان باردار، کودکان، نوجوانان و ...)، بهداشت محیط برای مساجد، مدارس، کارگاه های تولیدی و...، آموزش بهداشت عمومی، بیماریابی، آموزش و مراقبت تغذیه ای، مدارس، دهان و دندان، ایمن سازی، بهداشت حرفه ای و...گوشه‌ای از خدمات بهداشتی ارائه شده توسط بهورز هر خانه بهداشت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز