خبرگزاری کار ایران

دریافت مجوز «نانو مقیاس» شرکت مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برای تولید یک محصول وارداتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۰۴۳

شرکت نانو ترکیب سمن دارا، از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، برای محصول «پودر نانو ساختار سیلیکا» موفق به دریافت مجوز نانو مقیاس شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، مریم دارایی مدیرعامل شرکت نانو ترکیب سمن دارا گفت: پودر نانو ساختار سیلیکا یک ماده استراتژیک است که به علت اندازه ذرات بسیار کم و گستردگی سطح مناسب نسبت به سیلیس معدنی، کاربرد بسیار گسترده ای دارد و نقش عمده ای را به عنوان یک ماده اولیه در صنایع رنگ و پوشش، تایر و لاستیک، چسب، پایه کاتالیست در صنایع نفت و گاز و صنعت کشاورزی دارد.

 مریم دارایی با بیان اینکه بخش اعظم این محصول وارداتی است افزود: برای تولید این محصول در مقیاس آزمایشگاهی و سپس در مقیاس نیمه صنعتی، ماه ها تحقیق و آزمایش صورت گرفته و با دریافت این مجوز از سوی ستاد نانو شرایط تجاری سازی محصول در داخل و خارج از کشور مهیا خواهد شد.

به گفته وی با دریافت این مجوز «پودر نانو ساختار سیلیکا» همچنین به عنوان محصول دارنده مجوز نانو مقیاس در سبد محصولات ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار می گیرد و سبب افزایش اعتبار و جلب اعتماد بازار برای این محصول خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز