خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه نخست برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۷۵۳

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از کسب رتبه اول کشور توسط این دانشگاه در هفته ملی مهارت خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، رضا نقدی گفت : با ارزیابی های صورت گفته از سوی ستاد مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان رتبه اول هفته ملی مهارت کشور را کسب کرد.

وی با اشاره به برگزاری آیین نکوداشت هفته ملی مهارت با عنوان کارآفرینی، آموزش های فنی و حرفه ای ، نقش خیرین در توسعه آموزش های مهارتی در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ، افزود: این افتخار با بهره مندی از توانمندی ها، پتانسیل ها و ظرفیت های موجود به دست آمده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ضمن اشاره به اهمیت مهارت آموزی و ضرورت توجه به این مقوله مهم، گفت : دانشگاه فنی و حرفه ای در حوزه ی مهارت آموزی پیشگام و پیشرو در سطح کشور است.

وی لازمه پیشرفت همه جانبه کشور را توجه ویژه به آموزش های مهارتی عنوان کرد و افزود: مهارت آموزی موتور محرک ایجاد اشتغال و افزایش بهره وری در سطح جامعه است .

رضا نقدی تصریح کرد: پس از دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، استان های یزد، گیلان، دانشکده شریعتی تهران ، دانشکده انقلاب اسلامی تهران، فارس ، خراسان رضوی و گلستان به ترتیب حائز عنوان های دوم تا هفتم کشور شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز