خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در سمنان مطرح کرد؛

از بین رفتن یارانه های پنهان و نیمه پنهان با عدم بهره وری

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۹۴۳

وزیر کشور بیان کرد: بخش زیادی از یارانه های پنهان و نیمه پنهان که پرداخت می شود در قالب عدم بهره وری از بین می رود که مسئله بسیار مهمی است.

به گزارش ایلنا از سمنان، احمد وحیدی در آیین معارفه استاندار جدید سمنان در سالن شهید مطهری این شهر گفت: مسئولیت در جمهوری اسلامی مسیری نیست که کسی بخواهد از این‌ مسیر برای خود نامی بخرد و چیزی به دست آورد اگر چنین باشد می توان گفت بر آن مسئول ننگ باد.

وی بیان کرد: تغییرات مسئولیتی نقطه عطفی برای جهش و حرکت ‌پرجنب و جوش خواهد بود و جوانان که محور تمام تغییرات هستند باید در متن حرکت باشند.

وزیر کشور تصریح کرد: لازم است استاندار جدید سمنان از جوانان انقلابی و پرافتخار که با تمام ایمان و انگیزه پای انقلاب هستند به بهترین نحو برای ساخت فرهنگ، اقتصاد، رفع کاستی های اجتماعی و سایر مسائل استان استفاده کند.

وحیدی اظهار کرد: استان سمنان دارای ظرفیت های فراوانی است که باید با استفاده از نیروی جوانان و مبتکران، خلاقان و نیروهای ارزشی و انقلابی آن را توسعه داد.

وی ادامه داد: وجود سرمایه های انسانی بسیار ارزشمند در استان که اگر خوب بکارگیری شوند باعث رشد استان خواهند بود از دیگر ظرفیت های ارزشمند استان سمنان است.

وزیر کشور یادآور شد: بر اساس زمانبندی های اعلام شده ما بر اجرای برنامه ها کنترل خواهیم داشت که در واقع این میثاق ما با استاندار سمنان خواهد بود؛ در این ‌مسیر همه مدیران، جوانان و نقش آفرینان مدیریتی نیاز است همراه شخص استاندار باشند.

وی گفت: حداقل حدود ۳ درصد از رشد مد نظر باید از طریق بهره وری اتفاق بیفتد که این نشان از ظرفیت بالای کار در حوزه بهره وری دارد.

وحیدی اضافه کرد: بخش زیادی از یارانه های پنهان و نیمه پنهان که پرداخت می شود، در قالب عدم بهره وری از بین می رود که مساله بسیار مهمی است.

وزیر کشور افزود: بهره وری در استان هایی همچون سمنان که دارای محدودیت های جغرافیایی هستند امری بسیار قابل توجه است.

وی تصریح کرد: استان سمنان، استانی فرهنگی و تاریخی با فرهنگی اصیل است که باید کاری نو در آن انجام شود و نباید اجازه داد ظاهر گرایی های غرب گرایانه در جامعه نشر پیدا کند، چرا که نتیجه ای جز ابتذال، درماندگی و پریشانی و خودکشی برای دنیای غرب نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز