خبرگزاری کار ایران

افتتاح مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۱۱۹

مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، شناسایی و توانمند سازی، ایجاد کسب و کار و خلق ارزش، تبدیل ایده به تولید و تجاری سازی دستاوردهای علمی راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان با تاکید بر نقش ایثارگران به ویژه ایثارگران دانشگاه ها در پیشرفت های علمی کشور و هشت سال دفاع مقدس گفت : فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را باید بیش از پیش در جامعه تقویت کرد و به ویژه برای نسل جوان و دانشجو، این فرهنگ عظیم، گسترش داده شود.
وی با اشاره به افتتاح مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان گفت :  کارآفرینی به عنوان یک استراتژی ملی در جهت ایجاد و افزایش مزیت های نسبی و رقابتی کسب و کارها ، رشد اقتصادی ،کاهش بیکاری و حل معضلات اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

نقدی گفت: این مرکز با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، شناسایی و توانمند سازی، ایجاد کسب و کار و خلق ارزش، تبدیل ایده به تولید و تجاری سازی دستاوردهای علمی راه اندازی شده است.

وی افزود: تقاضا داریم صاحبان صنایع و شرکت ها علیرغم مشکلات موجود، دانشگاه ها را در این مسیر یاری نمایند و ارتباط دانشگاه با صنعت از ضروریات پیشرفت هر کشور  است.
 
نقدی به موضوع کارآفرینی و پیشتازی دانشگاه فنی و حرفه ای در این مقوله اشاره کرد و ادامه داد: تنوع و خلاقیت در طرح های کارآفرینی و ارتباط گسترده صنعت با دانشگاه موجب گسترش بیش از پیش استان سمنان خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز