خبرگزاری کار ایران

عدم استقبال شهروندان دامغانی از تزریق واکسن کرونا / کمبود واکسن نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۷۷۸

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی در شهرستان دامغان کمبود واکسن کرونا نداریم، بیان کرد: شهروندان دامغانی از تزریق واکسن کرونا استقبال نمی کنند.

به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ محمدحسن تقی پور در نشست با اصحاب رسانه که صبح امروز (29 شهریور ماه) در سالن جلسات سپاه ناحیه دامغان برگزار شد، گفت: فرهنگ شهادت می تواند ما را به آرمان های خود برساند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در دفاع مقدس یکی از برکات دفاع مقدس بود، ادامه داد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس از ضروریات عصر فعلی است.

تقی پور اضافه کرد: بازخوانی وصیت نامه شهدا و خاطرات رزمندگان می تواند به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک کند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان یادآور شد: 12 کارگروه در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس تشکیل شده است که شعار این هفته «ما مقتدریم» می باشد.

وی تصریح کرد: بیش از 60 عنوان برنامه با 800 فعالیت برگزار می شود که برگزاری «یادواره شهدا»، «همایش پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس»، «همایش بسیج، زن و تحول»، «جشنواره های فرهنگی ورزشی» و... از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در دامغان است.

تقی پور با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی در سطح شهرستان دامغان کمبود واکسن کرونا نداریم اظهار کرد: واکسن به اندازه کافی داریم اما مردم از تزریق واکسن استقبال نمی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز