خبرگزاری کار ایران

عبیدی بازهم پیشرو

مایلودک، داروی ضد سرطان خوراکی را تولید و به بازار عرضه کرد

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۴۷۲

مایلودک «Mylodeq»از دسته داروهای ایمیونومدیولیتور«Immunomodulator » و یک تنظیم کننده ی سیستم ایمنی است . این دارو در درمان انواع سرطان های خون از جمله تومورهای بدخیم مانند مالتیپل میلوما، لنفوم سلول های منتل و درمبتالیان به بیماری سندرم میلو دیس پالستیک تجویز میگردد. از مزیتهای مهم این دارو میتوان به خوراکی بودن آن اشاره کرد که سهولت مصرف و بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به این نوع بدخیمی ها را در بردارد.

به گزارش ایلنا،‌ مایلودک «Mylodeq»از دسته داروهای ایمیونومدیولیتور«Immunomodulator » و یک تنظیم کننده ی سیستم ایمنی است. این دارو در درمان انواع سرطان های خون از جمله تومورهای بدخیم مانند مالتیپل میلوما، لنفوم سلول های منتل و درمبتالیان به بیماری سندرم میلو دیس پالستیک تجویز میگردد. از مزیتهای مهم این دارو میتوان به خوراکی بودن آن اشاره کرد که سهولت مصرف و بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتال به این نوع بدخیمی ها را در بردارد. برند اصلی این دارو با نام تجاری « Revlimid » «رولیمید» ساخت کشور امریکا میباشد.

این اولین بار است که مایلودک در چهار دوز مختلف به طور همزمان در ایران تولید میشود. انواع دوزهای 25 و 15 و 10 و 5 میلی گرم  به صورت کپسول خوراکی موجود بوده و در بسته بندیهای 21عددی در دسترس بیماران است. ظرفیت تولید این شرکت به راحتی و در نبود واردات برند اصلی، پاسخگوی درمان بیماران خواهد بود شرکت داروسازی دکتر عبیدی در بخش داروهای سرطانی هم مثل سایر قسمتهای تولید با بکار گیری تکنولوژی های جدید و پیشرفته ی اروپایی، توانمندی متخصصان ایرانی و استاندارهای بالای جهانی توانسته است برای اولین بار در کشور داروی مایلودک را با بهترین کیفیت بسیار بالا تولید و در دسترس پزشکان و بیماران کشور قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز