خبرگزاری کار ایران

عضو شورایاری قیامدشت در گفت‌و‌گو با ایلنا:

وعده‌ِهای مسئولان برای حل مشکل آب عملی نشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۹۵۷

در تابستان سال جاری مسئولان آب و فاضلاب تهران مجدد تاکید کردند که مشکل آب شرب قیامدشت را رفع خواهند کرد، اما هنوز هیچ خبری از رفع مشکل مردم نیست.

عضو شورایاری قیامدشت با اشاره به آخرین پیگیری‌ها برای رفع مشکل آب شرب این منطقه گفت: مشکل آب قیامدشت هنوز رفع نشده است.

حسین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: آب مصرفی قیامدشت از ۷ چاه حفر شده در اطراف این منطقه تامین می‌شود که قابل شرب نیست و تنها برای مصارف غیرخوراکی استفاده می‌شود، از همین رو مردم همچنان آب شرب خود را از شرکت‌های خصوصی تامین می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ نظارتی بر قیمت آب شرب ارائه شده از سوی این شرکت‌ها صورت نمی‌گیرد، گفت: در این باره به بخشداری مراجعه می‌کنیم که تا حدودی و به صورت موقتی مشکل رفع می‌شود، اما امید مردم منطقه بهره‌مندی از آب شرب سد ماملو است.

فتحی با اشاره به اینکه در سالیان گذشته مکاتباتی با نمایندگان مجلس و شرکت آب و فاضلاب تهران از سوی شورایاری انجام شد، افزود: طبق نظر آب و فاضلاب منطقه جنوب شرق تهران و قول شفاهی مسئولان آب و فاضلاب این منطقه قرار شد که منطقه قیامدشت از آب شرب مناسب برخوردار شود.

وی افزود: در تابستان سال جاری نیز مسئولان آب و فاضلاب تهران مجدد تاکید کردند که مشکل آب شرب قیامدشت را رفع خواهند کرد اما هنوز هیچ خبری از رفع مشکل مردم نیست و متاسفانه این وعده‌ها عملی نشد.

عضو شورایاری قیام دشت گفت: وعده‌های داده شده سبب شد تا آب و فاضلاب منطقه قیامدشت زیرساخت‌های لازم برای تامین آب از سد ماملو برای این منطقه را تامین کنند. این خط لوله از قیامدشت تا نزدیک خط لوله سد ماملو عبور کرده است و تنها در انتظار فرمان اتصال آن هستیم.

وی افزود: سازمان آب قیامدشت همچنین مخزن آب ۵ هزار متر مکعبی برای ذخیره آب شرب این منطقه احداثکرده است که ۳۰ درصد پیشرفت کاری داشته و در خرداد ۹۴ نیز قابل استفاده است. این مخزن برای ذخیره آب شرب برای شرایط بحرانی است.

فتحی درباره علت تاخیر در صدور فرمان انتقال آب سد به شهرستان قیامدشت گفت: هیچ توضیحی در این باره داده نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز