خبرگزاری کار ایران

برگزاری شانزدهمین همایش سالانه آسیب‌شناسی و طب آزمایشگاه

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۱۰۷

شانزدهمین همایش سالانه آسیب‌شناسی و طب آزمایشگاه ۱۹ لغایت ۲۱ آذر ۹۳ در مرکز همایش‌های بین المللی رازی برگزار می‌شود.

شانزدهمین دوره از سری همایش‌های سالانه انجمن آسیب‌شناسی ایران تحت نظر انجمن علمی آسیب‌شناسی، از ۱۹ لغایت ۲۱ آذر ۹۳ در سالن همایشهای رازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسین دارآفرین دبیر اجرایی شانزدهمین همایش پاتولوژی(آسیب‌شناسی)، گفت: در این برنامه که طبق روال سالهای قبل در مرکز همایش‌های رازی برگزار می‌شود، پذیرای تمامی گروه‌های پزشکی اعم از متخصص، پزشک عمومی و کار‌شناس خواهد بود.

وی با اشاره به محورهای در نظر گرفته برای این دوره از همایش گفت: محورهای این همایش در زمینه‌های آسیب‌شناسی بالینی و تشریحی شامل تازه‌های تشخیصی ومباحثجالب و بحثبرانگیز پاتولوژی، پیشرفت‌ها و تازه‌های تشخیصی در پاتولوژی، پاتولوژی بیماریهای زنان، پاتولوژی پستان، پاتولوژی دستگاه گوارش، پاتولوژی کبد و پانکراس است همچنین درباره مباحثی چون پاتولوژیپوست، اوروپاتولوژی، هماتوپاتولوژی، پاتولوژی نسج نرم واستخوان، سیتوپاتولوژی، پاتولوژی عضله وسیستم عصبی مرکزی، روشهای تشخیص مولکولی، مدیریت جامع و کنترل کیفیت در آزمایشگاه، پاتولوژی اطفال، فلوسیتومتری، بانک خون و انعقاد، تازه‌های بیوشیمی، ایمونولوژی و میکروبیولوژی و کاربرد روشهای نوین صحبت خواهد شد.

دار آفرین در خصوص نحوه ارسال مقاله به همایش گفت: طبق روال قبل ارسال مقاله از طریق سامانه الکترونیکی انجمن www. iranpath. orgصورت می‌گیرد. همکاران برای ارسال مقاله ملزم به عضویت در این سامانه هستند که پس از آن راهنمایی‌های لازم جهت پیوست و ارسال مقاله وجود دارد. عمده تغییری که امسال نسبت به سال‌های قبل در این بخش صورت پذیرفت مربوط است به تغییرات ساختاری هم در نحوه ثبت نام مقاله و هم در مراحل ثبت، داوری و اعلام نتایج داوری که بخش عمده آن به صورت خودکار و الکترونیک صورت می‌گیرد. به همین علت اعلام نتایج داوری و پیگیری آن با سرعت و دقت لازم صورت می‌گیرد.

این پاتولوژیست درباره نحوه ارائه مقالات، گفت: امسال بیشتر مقالات به صورت پوس‌تر الکترونیک پذیرفته و ارائه خواهد شد به این صورت که طی نامه‌های ارسالی دبیرخانه همایش، همکاران ارائه دهنده مقاله می‌بایست تا زمان مقرر مقالات پذیرفته شده را به صورت اسلاید به دبیرخانه همایش و آدرس مشخص شده ارسال کنند. مقالات در سه روز همایش قابل بازبینی برای همه شرکت کنندگان خواهد بود و ارائه دهندگان مقاله در زمان تعیین شده که به اطلاع نویسندگان می‌رسد به پرسش‌های احتمالی شرکت کنندگان پاسخ خواهند داد.

وی درباره میزان امتیازآموزشی که هر شرکت کننده کسب خواهد کرد، گفت: امسال مسئولان برای بهره‌مندی هر چه بیشتر شرکت کنندگان در حدود ۱۳ برنامه مدون را علاوه بر همایش در نظر گرفته‌اند که این برنامه‌ها در سه روزهمایش آسیب‌شناسی اجرا خواهد شد و همکاران در صورت ثبت نام به موقع، امکان بهره‌مندی از حداکثر سه برنامه مدون را به موازات همایش خواهند داشت. با این حساب همکاران با شرکت در هر برنامه مدون سه امتیاز کسب خواهند کرد. همچنین حضور در همایش طبق نتیجه جلسه کمیته تخصصی، دبیر علمی و نمایندگان اداره کل آموزش پزشکی، دارای ۱۱ امتیاز مداوم برای همکاران آسیب‌شناس و سایر رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی و آزمایشگاهی اعم از پزشکان عمومی و کار‌شناسان است.

شانزدهمین همایش سالانه آسیب‌شناسی و طب آزمایشگاه ۱۹ لغایت ۲۱ آذر ۹۳ در مرکز همایش‌های بین المللی رازی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز