خبرگزاری کار ایران

پس از ۱۰ روز جست‌و‌جو؛

کشف جسد شادی سرخیل، عضو تیم قایقرانی در تالاب انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۰۳۰

به‌ دنبال گزارشات مردمی به هلال احمر مبنی بر مشاهده جسد شادی سرخیل در سه کیلومتری پایگاه امدادی قلم گوده هلال احمر در شهرستان بندر انزلی، امدادگران این جمعیت اقدامات لازم را برای بیرون آوردن جسد انجام دادند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات اعلام کرد: امدادگران پایگاه قلم گوده در بندر انزلی پس از ۱۰ روز موفق به پیدا کردن جسد عضو تیم ملی قایقرانی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، «حسین درخشان» گفت: به‌ دنبال گزارشات مردمی به هلال احمر در ساعت ۴۵:۱۴ دقیقه مبنی بر مشاهده جسد شادی سرخیل در سه کیلومتری پایگاه امدادی قلم گوده هلال احمر در شهرستان بندر انزلی، امدادگران این جمعیت اقدامات لازم را برای بیرون آوردن جسد انجام دادند.

شادی سرخیل، قایقران جوان اهل بندرانزلی، ۱۷ آبان در پیست قایقرانی تالاب انزلی در حال تمرین برای اعزام به مسابقات کشوری بود که قایق وی به دلایل نامعلوم واژگون شد و قبل از اینکه قایق به زیر آب رود، پیکر این قایقران به زیر آب رفت.

شادی سرخیل، عضو هیئت قایقرانی بانوان بندرانزلی بود. وی برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در تالاب بین المللی انزلی تمرین می‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز