خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر بهداشت؛

رئیس شورای مرکزی ناظر بر فعالیت کانون‌های دانشجویی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۱۷

وزیر بهداشت، دکتر فراهانی را به عنوان رئیس شورای مرکزی ناظر بر فعالیت کانون‌های فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

با حکم وزیر بهداشت، دکتر فراهانی به عنوان رئیس شورای مرکزی ناظر بر فعالیت کانون‌های فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در این حکم آمده است: با توجه به اهمیت و نقش کانون‌های فرهنگی دانشجویی در هدایت استعدادها، علایق و مهارت‌های دانشجویان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و اجتماعی، ساماندهی، حمایت، هدایت و نظارت بر فعالیت‌های این کانون‌ها امری مهم و ضروری است. لذا نظر به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جنابعالی و با عنایت به ماده ۸ آیین‌نامه کانون‌های فرهنگی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مصوب جلسه ۶۴۰ مورخ ۲۹/۱۱ / ۱۳۸۷ شورایعالی انقلاب فرهنگی، به موجب این ابلاغ به عنوان " رئیس شورای مرکزی ناظر بر فعالیت کانون‌های فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی " منصوب می‌شوید تا وظایف محوله را در چارچوب آیین‌نامه فوق‌الذکر به نحو مطلوب انجام دهید.

امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال، زمینه لازم را جهت ایجاد رشد کمی و کیفی کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کشور فراهم آورید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز