خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

بسیاری از شاخص‌های بهداشتی اصلاح شده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۷۹۲

فراموش نکنیم که بهداشت و درمان سرپایی از اولویت بیشتری برخوردار است چون طبق قانون نیز اولویت با حوزه بهداشت است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: شبکه بهداشتی کشور از زمان تاسیس تاکنون به توفیقات زیادی دست یافته به طوری که در حال حاضر توانستیم بسیاری از شاخص‌های بهداشتی را اصلاح کنیم.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت علیرضا مرندی در همایش تقدیر از بهورزان سراسر کشور با اشاره به اینکه نام بهورزان در تمام دنیا با بهداشت گره خورده و عجین شده است، گفت: افتخار می‌کنیم که شبکه بهداشتی کشور از زمان تاسیس تا کنون به توفیقات زیادی دست یافته به طوری که در حال حاضر توانستیم بسیاری از شاخص‌های بهداشتی را اصلاح کنیم.

وی افزود: بهورزان در رسیدن به این مهم نقش بسیار جدی داشته‌اند و باید از جامعه پزشکی نیز قدردانی کرد که در زمان دفاع مقدس چه در جبهه‌های جنگ و چه در دانشگاه‌های نوپای مناطق محروم دغدغه‌ای جز خدمت به اقشار آسیب‌پذیر و مردم نداشتند.

به گفته وی انقلاب اسلامی برکات زیادی داشته به طوری که در قالب پوشش شبکه بهداشتی کشور، دور‌ترین مناطق محروم نیز از نیروهای متخصص پزشک برخوردارند. ضمن اینکه تصویب قانون بیمه همگانی نیز یکی دیگر از این برکات است.

وی ضمن اعلام آمادگی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای همکاری با وزارت بهداشت به منظور تحقق اهداف حوزه بهداشت، گفت: فراموش نکنیم که بهداشت و درمان سرپایی از اولویت بیشتری برخوردار است چون طبق قانون نیز اولویت با حوزه بهداشت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز