خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن علمی جراحان ارتوپدی:

حرمت پزشکان نباید در جامعه کاهش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۶۵۴

ممکن است برخی در جامعه پزشکی از نظر اخلاقی ضعیف باشند و یا برخورد عالمانه ای با مسائل نکنند اما نباید کل جامعه پزشکی را زیر سوال برد.

رئیس انجمن علمی جراحان ارتوپدی ایران از رویکرد سازمان امور مالیاتی نسبت به پزشکان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی عکاشه در نشست خبری که درانجمن جراحان ارتوپدی برگزارشد، گفت: متاسفانه مدتی است جامعه پزشکی ‌به ویژه در رسانه ملی مورد هجمه قرار می‌گیرد.

وی بااشاره به اینکه به دنبال این برخوردها حرمت پزشکی در جامعه کاهش می‌یابد، افزود: ‌ پزشکان طوری جلوه داده می‌شوند که به غیر از مال و زرق و برق زندگی به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

عکاشه ادامه داد: ممکن است برخی در جامعه پزشکی از نظر اخلاقی ضعیف باشند و یا برخورد عالمانه ای با مسائل نکنند اما نباید کل جامعه پزشکی را زیر سوال برد.

وی در ادامه از رویکرد سازمان امور مالیاتی نسبت به پزشکان انتقاد کرد و افزود: نباید حرفه پزشکی را به عنوان یک بنگاه اقتصادی تلقی کرد بلکه آن را باید شغل شریفی در نظر گرفت.

عکاشه ادامه داد: حرفه پزشکی نباید همچون اصناف طلافروش و میوه فروش و یا اصناف دیگری که در عرصه اقتصادی فعال هستند دیده شود چرا که بخشی از کار پزشکی، اقتصادی و بیشتر انسانی و خدماتی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز