خبرگزاری کار ایران

رییس اداره خدمات بهداشت حرفه‌ای در گفتگو با ایلنا:

۱۰۰ هزار معدن‌کار تحت پوشش خدمات بهداشت حرفه‌ای قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۸۶۸

«خدمات بهداشت حرفه ای در هر یک از معادن به روش های مختلفی ارائه می شود ولی ما تمایل داریم نزدیکی دیدگاه بین دو بخش معدن و بهداشت ایجاد کنیم تاهم بتوانیم خدمات را به روز کنیم و هم در صورت امکان این خدمات را ارتقا دهیم.»

رییس اداره خدمات بهداشت حرفه ای و مشاغل خاص وزارت بهداشت با اشاره به اینکه صد هزار نفر از معدن کاران تحت پوشش خدمات بهداشت حرفه ای معادن قرار دارند، گفت: برنامه ما این است که خدمات بهداشت حرفه ای را در بین معدن کاران از نظر کمی و کیفی ارتقا دهیم.

«رضا عزتیان» در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: در دو، سه ماه اخیر در حوزه بهداشت حرفه ای معادن کار کردیم به طوری که هفته آینده در لرستان نشستی برای ارتقای خدمات بهداشت حرفه ای در معادن خواهیم داشت.

وی با اشاره به برنامه هایی که برای ارتقای بهداشت حرفه ای معادن دارند، گفت: نزدیکی بخش های ارائه دهنده خدمات بهداشت حرفه ای و بخش های تخصصی در وزارت صنعت و معدن و تجارت از جمله این برنامه هاست.

عزتیان تصریح کرد: البته خدمات بهداشت حرفه ای در هر یک از معادن به روش های مختلفی ارائه می شود ولی ما تمایل داریم نزدیکی دیدگاه بین دو بخش معدن و بهداشت ایجاد کنیم تاهم بتوانیم خدمات را به روز کنیم و هم در صورت امکان این خدمات را ارتقا دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا قرار است خدمات بهداشت حرفه ای جدیدی در معادن ارائه بدهید؟»، گفت: این برمی‌گردد به اینکه ارزیابی از وضعیت کنونی بهداشت حرفه ای معادن داشته باشیم که ممکن است نتیجه این ارزیابی کار جدید و بسیار ارزشمندی در حوزه معادن باشد و در قدم بعدی که این ارزیابی انجام گرفت اگر احساس کنیم خدمات جدیدتری نیاز است این کار را انجام می دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز