خبرگزاری کار ایران

یک فعال حقوق صنفی کارگران در همدان:

کارگران در مقابل واگذاری درمان تامین اجتماعی به دولت مقاومت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۰۲۸

«یکی از خواسته‌های مهم کارگران در روز کارگر سال جاری، واگذار نشدن بخش درمان از تامین اجتماعی و الحاق به وزارت بهداشت است.»

یک فعال حقوق صنفی کارگران در استان همدان از تصمیم این تشکل کارگری برای برگزاری تجمع اعتراض آمیز در مخالفت با واگذاری بخش درمانی سازمان تامین اجتماعی به وازت بهداشت خبر داد.

«چنگیز اصلانی» با اشاره به برنامه‌های کارگران برای روز جهانی کارگر، به خبرنگار ایلنا گفت: یکی از خواسته‌های مهم کارگران در روز کارگر سال جاری، واگذار نشدن بخش درمان از تامین اجتماعی و الحاق به وزارت بهداشت است.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان تامین اجتماعی است، اضافه کرد: با انجام این موضوع، رایگان بودن درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی لغو می‌شود.

وی با اعلام مخالفت جامعه ۳۳ میلیون نفری کارگران بیمه شده تامین اجتماعی در کشور تصریح کرد: کارگران به دنبال دفاع از حقوق صنفی خود به صورت قانونی و شرعی هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان ادامه گفت: در این راستا برای اعلام مخالفت با اجرای این طرح درصدد برگذاری یک اجتماع صنفی هستیم.

وی، دیدار کارگران با مقام معظم رهبری را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته دانست و بیان کرد: کارگران همواره پشتیبان نظام بوده و هستند و تلاش می‌کنند در چارچوب معیارهای نظام در مقابل تضییع حقوق صنفی خود ایستادگی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز