خبرگزاری کار ایران

انواری در دیدار با وزیر کشور:

کمیته امداد امام خمینی(ره) آمادگی مدیریت حل مشکلات ۲ دهک پایین جامعه را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۹۷۸

با همدلی و وفاق اجتماعی می‌توان شاهد حضور مردم در تمامی عرصه‌های اجتماعی بود و اگر این امر حاصل شود، هیچ مشکلی لاینحل باقی نمی‌ماند و چنانچه قبلاً نیز اشاره شد کمیته امداد امام خمینی(ره) دارای تجربیات و توانمندیهای ارزشمندی جهت جذب مشارکتهای مردمی است.

ایلنا: سرپرست کمیته امداد گفت: این نهاد مردمی در صورت داشتن منابع و امکانات لازم آمادگی مدیریت حل مشکلات ۲ دهک پایین جامعه که جمعیت ۱۵ میلیون نفری را تشکیل می‌دهند، دارد.

به گزارش ایلنا، " حسین انواری "، سرپرست این نهاد در دیدار با رحمانی فضلی، وزیر کشور و رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه تامین اجتماعی اسلامی بدون حضور مردم امکان پذیر نیست، تصریح کرد: با انجام مشاوره‌های قبل، حین و بعد از ازدواج بسیاری از نابسامانیهای اجتماعی مانند: طلاق، اعتیاد و… را می‌توان ساماندهی کرد و نظام مشاوره‌ای امداد آمار طلاق در میان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد را حدود زیر یک درصد کاهش داده است.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) دارای ظرفیتهای بسیار خوب و ارزشمندی در جهت پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است و دولت محترم می‌تواند با استفاده از این امکانات و توانمندی‌ها، به حل و فصل معضلات و مشکلات اجتماعی اقدام کند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکید کرد: با همدلی و وفاق اجتماعی می‌توان شاهد حضور مردم در تمامی عرصه‌های اجتماعی بود و اگر این امر حاصل شود، هیچ مشکلی لاینحل باقی نمی‌ماند و چنانچه قبلاً نیز اشاره شد کمیته امداد امام خمینی(ره) دارای تجربیات و توانمندیهای ارزشمندی جهت جذب مشارکتهای مردمی است.

انواری تصریح کرد: حل و فصل کمبود‌ها و مشکلات در مناطق محروم کشور مانع رشد افراد معاند و مخالف نظام شده و در عوض آنان را به سربازان خدومی جهت خدمت به میهن اسلامی تبدیل می‌نماید.

عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و امضای تفاهم نامه‌های لازم در میان کمیته امداد امام(ره) و بانکهای محترم عامل و نظارت این نهاد، تعداد بسیاری از افراد بیکار و در معرض آسیب، تبدیل به کارآفرینانی بر‌تر شده و برای دیگر افراد نیز اشتغالزایی می‌کند و در صورت تامین منابع مالی لازم این نهاد آمادگی دارد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی جدید را در سال ۱۳۹۳ در کشور ایجاد کند.

شایان ذکر است در این دیدار دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز با قدردانی از اقدامات پیشگیرانه کمیته امداد امام خمینی(ره) در جهت حل معضلات و نابسامانیهای اجتماعی، خواستار ایفای نقش پر رنگ‌تر این نهاد مردمی در عرصه‌های اجتماعی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز