خبرگزاری کار ایران

طلا در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

طرح سوال از وزیر صنعت درباره نحوه توزیع سبد کالا

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۳۷

میرکاظمی؛ محمد سلیمانی؛ علی مطهری؛ مجتبی رحماندوست؛ علیرضا محجوب؛ نادر قاضی‌پور؛ اسماعیل کوثری؛ سیدمحمود نبویان؛ مرتضی تهرانی؛ الیاس نادران؛ علیرضا زاکانی؛ احمد توکلی؛ حسین طلا؛ فاطمه آلیا؛ لاله افتخاری و زهره طبیب‌زاده نوری ازجمله امضاء کنندگان درخواست سوال از وزیر صنعت و معدن هستند.

ایلنا: حسین طلا(نماینده مجلس شورای اسلامی) تعدادی از نمایندگان در اعتراض به نحوه توزیع سبد کالا طرح سوال از وزیر صنعت را امضا و آن را به هیات رئیسه مجلس ارائه کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درمورد توزیع سبد کالا توسط دولت به خبرنگار ایلنا گفت: نحوه توزیع سبد کالا سبب سوءاستفاده سیاستمداران خارجی از این مساله شده است. به همین دلیل تعدادی از نمایندگان؛ طرح سوال از وزیر صنعت را امضا و آن را به هیات رئیسه مجلس ارائه کردند.

طلا، گفت: توجه و حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه و گروه‌های آسیب پذیر، کار ارزنده‌ای است که در متن آموزه‌های دینی و انسانی ما به آن تاکید شده است و ازجمله وظایف دولت اسلامی نیز است. اما در طرح توزیع سبد کالا متاسفانه بی‌تدبیری و بی‌برنامگی در تعیین افراد مشمول را شاهد بودیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ازجمله آقایان میرکاظمی؛ محمد سلیمانی؛ علی مطهری؛ مجتبی رحماندوست؛ علیرضا محجوب؛ نادر قاضی‌پور اسماعیل کوثری، سید محمود نبویان، مرتضی تهرانی؛ الیاس نادران؛ علیرضا زاکانی؛ احمد توکلی و بنده(حسین طلا) و همین طور خانم‌ها فاطمه آلیا؛ لاله افتخاری و زهره طبیب‌زاده نوری ازجمله امضاکنندگان درخواست سوال از وزیر صنعت و معدن در این مورد هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز