خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نظارت بر مکمل‌ها و غذاهای ویژه وزارت بهداشت:

کمبود شیرخشک برطرف شد / آغاز ترخیص شیرخشک‌های رژیمی از دوشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۶۰

ترخیص شیرخشک به صورت فوریتی از سه روز گذشته شروع شده و ترخیص شیرخشک‌های رژیمی نیز از دوشنبه از سر گرفته می‌شود.

ایلنا: مدیرکل نظارت و ارزیابی مکمل‌ها و غذاهای ویژه سازمان غذا و دارو گفت: مشکلی برای تامین شیرخشک در سال ۹۳ نداریم، ترخیص شیرخشک به صورت فوریتی از سه روز گذشته شروع شده و ترخیص شیرخشک‌های رژیمی نیز از دوشنبه از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت بهداشت، " امیرحسین جمشیدی " با اشاره به تغییرات نرخ ارز و مشکلاتی که در تأمین شیر خشک به وجود آمده بود، گفت: در حال حاضر طی جلساتی که با مرکز طبی کودکان، شرکتهای وارد کننده و پخش کننده شیرخشک داشتیم، محموله‌های شیرخشک از طریق شرکتهای فوریتی در طی دو سه روز گذشته از گمرک ترخیص شد.

وی با اشاره به اینکه مشکل کمبود شیر خشک در حال مرتفع شدن است افزود: برندهای خاص نیز که شامل شیرخشک‌های متابولیکی و رژیمی است از دوشنبه از گمرک ترخیص می‌شود.

جمشیدی در ادامه در پاسخ به اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌ها به نقل از رئیس مرکز طبی کودکان مبنی بر عدم ارائه شیرخشک به کودکان این مرکز، با تکذیب این خبر گفت: مرکز طبی کودکان همانند گذشته به توزیع شیرخشک ادامه می‌دهد و مردم نیز می‌توانند از‌‌ همان داروخانه‌هایی که قبلاً شیرخشک تهیه می‌کردند شیرخشک مورد نیاز خود را تأمین کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز