خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن اینترنتی کار‌شناسان اتاق عمل ایران خبر داد؛

ثبت انجمن کار‌شناسان اتاق عمل ایران در وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۲۱

شناسایی اعضای نخبه، تشویق آن‌ها و بهره‌گیری از مشارکت آنان در قالب تشکیلات منظم و تبیین برنامه‌هایی برای ارتقای سطح اخلاق حرفه‌ای و جایگاه اجتماعی این حرفه از اهداف تشکیل انجمن کشوری دانشجویان کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد رشته اتاق عمل است.

ایلنا: دبیر انجمن اینترنتی کار‌شناسان اتاق عمل ایران گفت: به همت کار‌شناسان اتاق عمل اصفهان، شیراز و تهران، انجمن کار‌شناسان اتاق عمل ایران در وزارت بهداشت به ثبت رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه سازمان نظام پرستاری کشور، وحید مقدم سامان با اشاره به تشکیل جلسه‌ای در این‌باره در کاشان اظهار کرد: این جلسه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با حضور فره‌مند، دبیر بورد اتاق عمل و اعضای بورد تخصصی اتاق عمل و رئیس و استادان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست از نخستین بسته جامع آموزشی و روش کار در اتاق عمل، تدوین شده توسط دانشجویان رشته‌ اتاق عمل این دانشگاه، رونمایی شد.

مقدم سامان از تدوین اساسنامه‌ انجمن دانشجویان رشته اتاق عمل خبر داد و گفت: این اساسنامه پس از اصلاحات به هیئت بورد اتاق عمل ارجاع می‌شود و باید مورد تصویب وزارت بهداشت قرار گیرد.

وی ادامه داد: این اساسنامه به همراه تشکیلات سازمانی انجمن در ۱۹ بند و ۲۰ تبصره با هدف ایجاد انگیزه و علاقه به این رشته تحصیلی در دانشجویان کشور، تهیه و مورد بررسی اعضاء قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی اعضای نخبه، تشویق آن‌ها و بهره‌گیری از مشارکت آنان در قالب تشکیلات منظم و تبیین برنامه‌هایی برای ارتقای سطح اخلاق حرفه‌ای و جایگاه اجتماعی این حرفه از اهداف تشکیل انجمن کشوری دانشجویان کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد رشته اتاق عمل است.

دبیر کانون اتاق عمل دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران یادآور شد: انجمن کشوری دانشجویان رشته‌ اتاق عمل انجمنی علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و غیرسیاسی متشکل از انجمن‌های دانشجویی اتاق عمل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز