خبرگزاری کار ایران

«میلاد شادانی» مشاور عالی مدیرعامل انجمن حمایت‌های پزشکی بیماران بی‌بضاعت ایرانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۳۳۲

انجمن‌ها، تشکل‌ها و خیریه‌های مردمی بعنوان بازوی اجرایی نظام جمهوری اسلامی ایران در قالب بخش خصوصی توانسته در چارچوب قوانین و نظارت های مراجع ذی صلاح، همراه و همسو با نیازهای اقشار مختلف تشکیل و فعالیت کنند.

به گزارش ایلنا، انجمن حمایت‌های پزشکی بیماران بی‌بضاعت ایرانی بعنوان سازمان مردم نهاد در اجرا و پشتیبانی مسئولیت‌های اجتماعی به محرومین و مظلومین در سطح کشور عزیزمان ایران اسلامی بعنوان انجمن مردمی خدمت‌رسانی می‌کند.

فرآیند بیماری و به تبع آن درمان آن با توجه به ابعاد متعددی که دارد، اقشار مختلف جامعه را به خود مشغول می‌کند. در این میان جایگاه خود بیمار از سویی و هزینه درمانی آن از سوی دیگر برای افضار بی‌بضاعت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، لکن وجود مسائلی از جمله ابعاد اقتصادی، اجتماعی و روانی این امر مورد اهمیت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

در همین خصوص مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود به این نکته اشاره می‌نمایند که «بیمار جز رنج بیماری نباید درد دیگری داشته باشد.»

وجود مراکز درمانی خیریه و خصوصی متعدد، امکان دسترسی به خدمات درمانی را برای اقشار مختلف مردم فراهم آورده و از همین جهت مراکز درمانی خصوصی، غالبا به صورت انتخاب شده توسط بیمارانی که از نظر مالی امکان پرداخت هزینه مالی خود و خانوادهایشان مورد استفاده و بهره برداری قرار می‌گیرند.

امیر سیروس سعیدی، مدیرعامل انجمن حمایت‌های پزشکی بیماران بی‌بضاعت ایرانی در راستای افزایش بهره وری این خیریه در ارائه خدمات در کشور و همچنین معرفی هرچه بهتر خیرین برای همراهی مالی به نیازمندان یی بضاعت در سراسر کشور، طی حکمی میلاد شادانی را بعنوان مشاور عالی مدیرعامل این خیریه مردمی معرفی کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای میلاد شادانی

با سلام و احترام

با توجه به سوابق ارزشمند علمی و پژوهشی و اجرایی حضرتعالی به موجب این حکم جنابعالی به عنوان «مشاورعالی اینجانب» در این خیریه منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قراردادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با لطف الهی و بهره گیری از مشارکت و استفاده از کلیه ظرفیت‌های خیرین سازمان‌های مردم نهاد انجمن‌های مردمی در حمایت و پشتیبانی دولت مردمی فساد ستیز و عدالت‌محور به انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند جنابعالی تاکنون انتظار می‌رود با ساماندهی هرچه بیشتر مشارکت‌های مردمی و استفاده از ظرفیت‌های خیرین و موسسات خیریه خیریه و سازمان‌های مردمی و سازمانها سازمان‌های مردم نهاد در راستای مسئولیت اجتماعی خدمت‌رسانی به محرومی و مظلومین در سطح کشورعزیزمان ایران اسلامی را بیش از گذشته یاری نمایید.

بدیهی از کلیه معاونین مدیران و کارکنان عزیز این موسسه خیریه انجمن حمایت‌های پزشکی از بیماران بی‌بضاعت ایرانی در کنار سایر اقشار در برآورد اهداف خیرخواهانه مساعدت لازم را خواهند نمود.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره

انجمن حمایت‌های پزشکی بیماران از بیماران بی‌بضاعت ایرانی

امیر سیروس سعیدی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز