خبرگزاری کار ایران

جذب بیش از ۱۴۰ هزار نفر حامی در ماه مبارک رمضان امسال

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۱۱

برپایی سفره‌های افطاری خیران برای ۸ میلیون نفر از نیازمندان / میزان فطریه و کفاره جمع آوری شده در ماه مبارک رمضان امسال به ۵ / ۱۸ میلیارد ریال رسید.

ایلنا: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از جذب ۱۴۰ هزار نفر حامی طرح اکرام ایتام، محسنین، شفا، رضوان، ماعون، کوثر و… در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و گفت: مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال توسط حامیان عزیز برای ایتام تحت حمایت این نهاد تعهد شده است تا طی ماههای آتی در جهت رفع نیازهای آنان، پرداخت و اقدام شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سعید ستاری با بیان اینکه تعداد ۸ میلیون نفر از مددجویان و نیازمندان واجد شرایط در ماه مبارک رمضان امسال از سفره‌های افطاری و توزیع غذای طبخ شده خیران بهره‌مند شدند، افزود: ارزش کل ریالی این اقدام حدود ۵۶۰ میلیارد ریال بوده است.

وی از توزیع بیش از ۳۰۰ هزار سبد کالا به ارزش ۲۹۵ میلیارد ریال میان نیازمندان خبر داد و افزود: ۴۶ هزار مورد بازدید از منازل خانواده‌های امداد امام(ره) در قالب طرح مفتاح الجنه توسط مسئولان و خیران با ۱۲۰ میلیارد ریال مساعدت صورت گرفته است.

وی افزود: تعداد ۲۰۰ نفر از زندانیان نیازمند با برگزاری جشن گلریزان از عنایت مردم برخوردار و با همکاری ستاد دیه کشوراز زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی میزان فطریه و کفاره جمع آوری شده در ماه مبارک رمضان امسال را ۵ / ۱۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بر اساس روشهای جاری با مساعدت و همراهی ائمه جماعات و امنای مساجد حسب ضوابط شرعی در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان واجد شرایط توزیع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز