خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس:

آموزش و پرورش تجربه معلمان حق التدریس را نادیده می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۵۹۲

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس با اشاره به الزام آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون جهت جذب معلمان حق التدریس، تصریح کرد: نباید سال‌ها تجربه معلمان را به صرف برگزاری یک آزمون زیر سوال برد

به گزارش خانه ملت، روح الله عباسپور با انتقاد از بلاتکلیفی نیروهای حق التدریس، خرید خدمتی، نهضتی‌ها، اظهار کرد: این معلمان زحمتکش بیش از ۱۵ سال است که در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند ولی وضعیت استخدامی نامشخصی دارند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس ادامه داد: در شرایطی که آموزش و پرورش نیاز مبرم به جذب نیرو به علت کمبود شدید معلم دارد، این نیروهای با تجربه باید به استخدام آموزش و پرورش درآیند.

او یادآور شد: این در حالیست که آموزش و پرورش برای جذب این نیروها قصد برگزاری آزمون دارد و تجربه تدریس چندین ساله این معلمان دیده نمی‎شود.

عباسپور با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش می‌تواند با در نظر گرفتن آموزش‌های ضمن خدمت اطلاعات معلمان را نیز به روز کند، افزود: نباید یک آزمون، سرنوشت معلمی که عمر خود را در آموزش و پرورش صرف کرده، تعیین کند و می‌توان با اختصاص آموزش ضمن خدمت، روش جذب معلمان را تسهیل کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: به نظر می‌رسد دولت و آموزش و پرورش به دلیل کمبود منابع مالی قصد جذب معلمان را ندارند و شاید آزمون بهانه‌‎ای برای عدم استخدام معلمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز