خبرگزاری کار ایران

ماجرای کشف هرم غول‌پیکر در زیر آلاسکا/آیا دولت آمریکا در تلاش برای مخفی نگه داشتن این هرم است؟

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۹۰۶

به‌تازگی گزارش‌های شوکه‌کننده‌ای درباره کشف یک هرم غول‌پیکر در زیر ایالت آلاسکا و تلاش دولت آمریکا برای مخفی نگه داشتن آن منتشر شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، به‌ تازگی گزارش‌های شوکه‌کننده‌ای درباره کشف یک هرم غول‌پیکر در زیر ایالت آلاسکا و تلاش دولت آمریکا برای مخفی نگه داشتن آن منتشر شده است.

این گزارش می‌افزاید ظاهرا انفجار هسته‌ای که سی سال پیش در چین روی داد، باعث کشف این هرم در آلاسکا شده است که صد‌ها کیلومتر با محل انفجار فاصله دارد. پس از این انفجار، لرزه نگار‌های دولت آمریکا علائم غیرعادی‌ای را ثبت کردند. همین موضوع باعث شد تا گمانه زنی‌هایی درباره وجود یک هرم غول پیکر در زیر شبه جزیره یخ زده آلاسکا ایجاد شود.

بر اساس گزارش لیندا مولتون، خبرنگار آمریکایی، یک کارمند سابق نیروی دریایی آمریکا به شرط فاش نشدن هویتش، وجود این هرم را تایید کرده است. او می‌گوید زمانی که پدرش برای یک پروژه فوق سری برای دولت آمریکا کار می‌کرده، این هرم را دیده است. این فرد همچنین می‌افزاید از پدرش که برای نیروی دریایی آمریکا کار می‌کرده است، پس از مدتی خواسته می‌شود بر روی پروژه خاصی که زیر زمین قرار دارد و از خود انرژی متصاعد می‌کند، کار کند.

طبق گفته این فرد، پدرش با استفاده از آسانسور به اعماق زمین و جایی که هرم قرار داشت می‌رفته و وظیفه وی کشف این موضوع بوده است که این هرم چگونه میزان زیادی انرژی از خود متصاعد می‌کند. به وی گفته شده بود در این باره با کسی صحبت نکند. زیرا پروژه مزبور یک طرح مخفیانه دولتی بوده است.

دیوید ویلکاک، نویسنده آمریکایی و یکی از طرفداران نظریه توطئه، در این باره می‌گوید: چیزی در آلاسکا کشف شده است و دولت در تلاش برای مخفی نگه داشتن آن است. زیرا در غیر این صورت ما باید تاریخ علوم بشری را به طور کامل از ابتدا بنویسیم. این موضوع بیانگر آن است که زمانی در گذشته تمدن صنعتی‌ای وجود داشته که در واقع به فناوری پیشرفته تری نسبت به دوران معاصر دست یافته بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز