خبرگزاری کار ایران

در پی حمله تروریستی داعش؛

صحن مجلس مدیون این پاسدار است

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۳۷۵

مهدی یوسفی پاسدار محافظ مجلس که در بحبوحه اخبار حمله تروریستی به مجلس نامش به‌عنوان پاسدار شهید در شبکه خبر زیرنویس شد، زنده است.

به گزارش ایلنا, وی یکی از قهرمانان ١٧ خردادماه ‌سال گذشته به حساب می‌آید، چرا که شجاعت و سرعت عملش در مقابل تروریست‌های مسلح باعث شد راه داعشی‌ها به صحن علنی مجلس بسته شود. 

یوسفی درباره این حادثه گفت: «هنگام ورود تروریست‌ها، من و شهید تیموری پشت میز بازرسی در همان ابتدای گیت اول بودیم که نفر نخست تروریست‌ها وارد شد و یک نفر از مراجعان را در همان ورودی گیت با کُلت هدف قرار داد و همزمان شروع به تیراندازی به سمت مردم کرد که در همین حین چون من و شهید تیموری بلند شده بودیم، یک تیر به ران شهید و یک گلوله به شکم من اصابت کرد که البته من در آن لحظه اصلا متوجه اصابت گلوله نشدم.

آن لحظه به دلیل این‌که تعداد زیادی از مردم در سالن مراجعات حضور داشتند، آن‌قدر دست ما باز نبود که بتوانیم سریع با این افراد مقابله کنیم.»

همه اینها به سرعت اتفاق افتاد، در این لحظات نفر دوم و سوم تروریست‌ها نیز وارد شده بودند و به سمت مردم تیراندازی می‌کردند.

یوسفی اما درحالی‌که از بدنش خون می‌رفت در آن لحظه به مجروحیت فکر نمی‌کرد و در یک اقدام سریع و درست زمانی که ساختمان بهارستان زیر صدای تیراندازی و فریاد و خونریزی قرار گرفته بود، بدون این‌که به دنبال پناه گرفتن باشد، خودش را به ورودی ساختمان اداری رساند تا در حایل میان ساختمان و راهروهای ورودی صحن را بست. کاری که این پاسدار شجاع انجام داد بدون‌شک از فاجعه بزرگتری جلوگیری کرد، چراکه هدف اصلی تروریست‌ها به رگبار بستن همه نمایندگان و افراد حاضر در صحن علنی مجلس بود.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز