خبرگزاری کار ایران

۴۰۵؛ ارزان‌ترین محصول پژو در دنیا

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۸۰۳

ارزان‌ترین ۴۰۵ آگهی‌شده در سایت مصری برای خرید یک پژو ۴۰۵ سال ۱۹۸۸ حدود ۵‌میلیون و ۸۰۰ هزارتومان‌قیمت دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از اخبار خودرو، پژو 405 در تایلند و سال تولید ۱۹۹۲‌، ۱۶۵ هزار بات «حدود ۲۳ میلیون‌تومان» است. بررسی قیمت فروش و خرید پژو ۴۰۵ در مصر نشان می‌دهد که مدل ۲۰۰۷ آن ۱۶ میلیون و ۶۰۰هزار‌تومان در بازار خودروهای دست‌دوم مبادله می‌شود.

جالب اینکه قیمت این خودرو در ایران کمی ارزان‌تر هم پیدا می‌شود. یک پژو با ۲۰۰ کیلومتر کارکرد، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار‌تومان در سایت دیوار قیمت‌گذاری شده است. همین مدل و تولید همین سال با کمی لکه روی اتاق شاگرد و ۲۲‌هزار کیلومتر کارکرد ۱۴میلیون‌تومان قیمت دارد.

پژو دیگری با ۱۹۵ هزار کیلومتر کارکرد و مشخصات متفاوت با خودروهای نام‌برده ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار‌تومان فروخته می‌شود. سال ۱۹۹۷ آخرین سالی بود که مردم فرانسه، سوار پژو ۴۰۵ نو می‌شدند.

یک مدل پژو سال ۱۹۹۴ «برابر با حدود سال ۱۳۷۲ شمسی» امروز ۳ هزار و ۹۵۰ یورو می‌ارزد. یعنی با قیمت هر یورو ۵ هزار و ۷۱۰ تومانی، حدودا ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان‌قیمت دارد. با این پول در ایران می‌توان برای خرید پژو ۴۰۵ مدل ۱۳۹۱ اقدام کرد. خودرویی که حرکت را از فرانسه شروع کرد و سال‌ها زیر پای مردم اندونزیایی افتاد. جاده‌های مالزی، هلند و تایوان را بالا پایین کرده، در محله‌های زیمبابوه چرخیده، پا به ایران و مصر گذاشته و به بنگاه‌های اروپایی رونق بخشیده است. خرید این خودرو با تاریخچه ۳۱‌ساله‌اش هنوز رواج دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز