خبرگزاری کار ایران

بمب‌های نقل و انتقالاتی تابستان 2018

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۲۴۷

یک جام جهانی خوب، تنها چیزی که یک بازیکن احتیاج دارد تا با پولی زیاد، راهی یک باشگاه بزرگ شود.

تابستان امسال، باشگاه‌های بزرگ دنیا به دنبال یافتن ستاره‌های مدنظر خود در روسیه و در جریان رقابت‌های جام جهانی، خواهند بود. البته در این دوره، همانند دوره‌های دیگر، الماس‌های گمنامی نیز حضور خواهند داشت که می‌توانند راه خود را برای حضور در تیم‌های بزرگ‌تر بازکنند و از سوی دیگر، بازیکنانی نیز وجود دارند که از الآن، می‌توان درخششان را پیش بینی کرد!

یک یا دو بازی خوب و موفق در جام جهانی 2018، می‌تواند موجبات رسیدن یک بازیکن، از فرش به عرش و یا حداقل، کمی کمتر از این حد را فراهم سازد. در پایین به بررسی این بازیکنان می‌پردازیم.

1-محمد صلاح:

حضور این ستاره مصری در این لیست، نشان‌دهنده این نیست که او اکنون، هیچ باشگاهی را خواهان خود نمی‌بیند. او در این فصل، آنقدر خوب کار کرده است که تقریبا، هیچ‌تیمی بی‌تمایل نیست که او را به خدمت بگیرد. اما جام جهانی، نحوه دیگری از فوتبال است و تفاوت‌های بسیاری با لیگ‌جزیره دارد!

بسیاری از فوتبال دوستان، با دیدن درخشش صلاح در پیراهن قرمز لیورپول، شگفت‌زده شدند. به گفته برخی رسانه‌ها، رئال‌مادرید و بارسلونا نیز به رقابت بزرگ برای جذب صلاح، داخل شده‌اند. او امسال، تیم ملی کشورش را هم پس از مدت‌ها، راهی جام جهانی کرد تا نشان‌ دهد که یک ستاره نوظهور است. این فرعون مصری، اگر بتواند نمایش‌های باشگاهی‌اش را در پیراهن تیم ملی کشورش نیز تکرار کند؛ می‌توان شاهد قیمت‌گذاری بالای لیورپول، شاید در حد و اندازه‌های نیمار، برای صلاح بود!

2-آنتونیو گریزمان:

دوباره، گریزمان صحنه جنگ باشگاه‌ها در نقل و انتقالات خواهد شد. بسیاری از تیم‌ها، خواهان به خدمت گرفتن این ستاره فرانسوی در بازار نقل و انتقالات خواهند بود اما چه چیزی، این تورنمنت را برای مهاجم فرانسوی، بسیار مهمتر از قبل کرده است؟

او در یورو 2016 و در خاک کشورش، عملکردی فوق‌العاده را ارائه داد که این عملکرد، اگر در روسیه هم تکرار شود؛ می‌تواند سبب شود تا گریزمان، راهی بهترین باشگاه‌های جهان خواهد شد. بارسلونا، بزرگترین خواهان او در عرض چند ماه گذشته بوده است که بسیاری از رسانه‌ها، خبر از رسیدن شماره 7 بارسلونا به گریزمان داده‌اند. این ستاره 27 ساله، تا سال 2022 با اتلتیکومادرید قرارداد دارد و به همین دلیل، رقابت باشگاه‌ها برای به خدمت گرفتن او، سخت‌تر نیز خواهد شد؛ اگر چه، زمینه‌های این انتقال، به دست خود او و  در روسیه همراه خواهد شد.

3-دله آلی:

ستاره جوان باشگاه تاتنهام، همواره یکی از بازیکنانی بوده است که به باشگاه‌های بزرگی لینک شده است که در صدر این باشگاه‌ها، رئال‌مادرید قراردارد که همواره، یکی از مقصد‌های نهایی دله، محسوب شده است.  به نظر می‌رسد که این ستاره، در جام جهانی 2018، در ترکیب ثابت ساوتگیت قرار بگیرد و  بار سنگینی را روی دوشش احساس کند.

دله‌ آلی، در تاتنهام این فصل، موفق نشده‌است تا به فرم خوب خود برسد اما در تیم ملی، نمایش‌های قابل‌قبولی را ارائه داده است که می‌تواند موجبات نمایش‌های خوب سه‌شیر‌ها را در جام جهانی، فراهم کند. جام جهانی، می‌تواند سکوی پرتاب خوبی برای دله‌ آلی باشد!

4-ژردان شقیری:

ستاره سوییسی، همواره نمایش‌های خوبی از خود ارائه داده است اما هرگز نتوانسته است به یک بازیکن کلیدی در یک تیم بزرگ تبدیل شود.  علی‌رغم داشتن عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در دوران حضورش در بایرن‌مونیخ، او همچنان به دنبال یک موفقیت بزرگ با یک تیم موفق، خواهد بود.

در چنین شرایطی، فرم خوب وی برای انتقال به باشگاهی بهتر، مزید بر علت خواهد شد. شقیری، ستاره استوک‌سیتی در فصل جاری لیگ جزیره بوده است و توانسته، نمایش‌های خوبی را ارائه دهد. شقیری از 29 گل این فصل تیم استوک‌سیتی، روی 13 گل تاثیرگذار بوده است که آمار نسبتا خوبی را برای او، به ارمغان می‌آورد. اگر او جام جهانی خوبی را سپری کند؛ می‌تواند راهی یک باشگاه بهتر شود.

5-الکساندر گولووین:

اگر بخواهیم به تاریخ نگاهی بیندازیم، کمتر میزبانی در جام‌جهانی حضور داشته است که پس از اتمام جام‌جهانی، هیچ ستاره‌ای را به دنیای فوتبال معرفی نکرده باشد و به نظر نمی‌رسد در جام جهانی 2018، خلاف این ادعا ثابت شود. الکساندر گولووین، می‌تواند ستاره روسیه در مرحله گروهی جام جهانی باشد.

ستاره فعلی تیم زسکامسکو روسیه در سن 21 سالگی، یکی از کلیدی‌ترین بازیکن روس‌هاست که می‌تواند پس از پایان جام جهانی، پایش را از مرز‌های روسیه، فراتر بگذارد!

6-تیمو ورنر:

گلزنی، کاری که این ستاره ژرمن، آن را خوب یادگرفته است و همین گل‌ها، می‌تواند او را را به تیمی بزرگ برساند. او در باشگاه فعلی‌اش، لایپزیش، توانسته است تا درخشش خوبی را طی دو فصل اخیر داشته باشد و در حال حاضر، 18 گل را در بوندسلیگا به ثمر رسانده است.  او در سن 22 سالگی، او اکنون یکی از بهترین مهاجمان اروپاست.

او با وجود جوانی خود، چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ جهان فوتبال، همانند رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ را به خود جلب کرده است. جام جهانی، می‌تواند او را به سوی اسپانیا و یا شاید کلوپ در لیورپول، پرتاب کند!

7-ادن‌هازارد:

هازارد، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ جزیره، او همواره در معرض انتقال به باشگاه‌های بزرگ بوده است اما این بار، فرصتی استثنایی به همراه یک بلژیک قدرتمند نصیب او شده است. کوین‌دی‌بروین، یک هافبک تمام عیار در پشت سر او، می‌تواند کمک بسیاری به درخشش او بکند.

لینک‌شدن هازارد به رئال‌مادرید تمامی ندارد و او، همواره در معرض انتقال به سانتیاگوبرنابئو بوده است. رئالی‌ها، شاید به دنبال دی‌بروین نیز بروند اما آنها، تنها یک جای خالی برای چنین بازیکنانی با این مبلغ فسخ قرارداد، دارند. باید دید آیا کهکشانی‌ها هازارد را انتخاب می‌کنند یا خیر؟

8-جک‌ویلشر:

این ستاره خط هافبک تیم ملی انگلستان، هنوز هم توسط عده کثیری از فوتبال‌دوستان، به عنوان بهترین هافبک فعلی انگلستان محسوب می‌شود اما او، هنوز نتوانسته است تمام توانایی‌هایش را به معرض نمایش بگذارد. هواداران آرسنال، هرگز بازی خوب ویلشر مقابل بارسلونا در سال 2011 را فراموش نخواهند کرد.

ویلشر، دیگر بازیکنان به نظر فیکس سه‌شیر‌ها در جام جهانی خواهد بود زیرا ساوتگیت، بار‌ها از ویلشر، تعریف کرده است و او را بازیکن خوبی، شمارده است. ویلشر، می‌تواند از فرصت به دست آمده در جام جهانی، نهایت استفاده را ببرد و راهی تیم بزرگی شود. او در تابستان، بازیکن آزاد محسوب می‌شود و همین امر، می‌تواند موجبات انتقال او به تیمی دیگر را مهیا کند.

9-سرگی میلینکوویچ ساویچ:

درست است که شاید او به اندازه دیگر گزینه‌ها معروف نباشد اما انتقال او، برای هرکدام از تیم‌های خواهان او، همانند یک رویاست. هافبک کم‌اشتباه صرب حال حاضر لاتزیو، یکی از بهترین استعداد‌های سری‌آ است و به باشگاه‌هایی چون منچستریونایتد و یوونتوس لینک شده است.

این ستاره 23 ساله، هافبک بسیار خوبی است. صربستان در جام جهانی، در گروهی قراردارد که برزیل نیز در آن حاضر است تا جدال مقابل برزیل، برای سرگی میلینکوویچ ساویچ، یک نمایش خوب برای انتقالی خوب باشد!

10-آندره سیلوا:

همانند ورنر، او نیز یک ماشین گلزنی است. او 9 گل را در مرحله مقدماتی  جام جهانی برای تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده است و در سن 22 سالگی، یک مهاجم خوب محسوب می‌شود. فرم باشگاه بزرگ میلان در طی چند فصل اخیر نامساعد بوده است اما اکنون، این فرم کمی بهتر شده است. سیلوا در 8 بازی در لیگ اروپا، 6 گل را برای میلان به ثمر رسانده است اما در سری‌آ، تنها دو گل را به ثمر رسانده است. البته باید دانست که هر دوی این گل‌ها، گل سه امتیازی محسوب شده‌اند.

جام جهانی 2018، بهترین فرصت برای آندره‌سیلواست تا با خیالی راحت، بتواند پیشرفت خود را در کشوری دیگر پی بگیرد. هم گروهی با ایران و مراکش، می‌تواند سبب شود که او، گل‌های زیادی را به ثمر برساند.

11-امیل فورسبرگ:

باز هم لایپزیش آلمان و باز هم ستاره‌ای که می‌خواهد این باشگاه را ترک کند. او در حال حاضر، در فرم فوق‌العاده‌ای قراردارد و در 26 سالگی، از نظر سنی شرایط خوبی را دارد. فورسبرگ، یک هافبک تهاجمی و فعال است که نقش موثری در گل‌های تیمش دارد. زلاتان ابراهیموویچ هم از بازی‌های ملی خداحافظی کرده است تا فورسبرگ، به یک ستاره برای تیم ملی کشورش تبدیل شود.

با وجود علاقه آرسنال، یک جام جهانی خوب، می‌تواند فورسبرگ را راهی لیگ جزیره کند.

12- رابرت لواندوفسکی:

این مرد، نیازی به تعریف و تمجید ندارد. مهاجم گلزن لهستانی حال حاضر بایرن‌مونیخ، در طی چند ماه گذشته شایعات بسیاری را مبنی بر انتقال به رئال‌مادرید پشت سر خود، شنیده است. او یکی از بهترین تمام‌کننده‌های حال حاضر فوتبال اروپاست.  کاپیتان تیم‌ملی لهستان در سن 29 سالگی، شاید بخواهد باز هم به یک تیم بزرگ بپیوندد.

با وجود علاقه رئال‌مادرید و تیم‌های لیگ برتر، یک جام جهانی خوب، راه را برای حضور او در یکی از تیم‌های مطرح دنیای فوتبال، هموار می‌کند.

منبع: فرتاک ورزشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز