خبرگزاری کار ایران

۴ تیم برتر جهان از نگاه مسی

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۰۱۰

ستاره آرژانتینی بارسلونا تیم ملی کشورش را شانس قهرمانی در روسیه نمی‌داند.

لیونل مسی با آرژانتین امید زیادی به قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دارد. مسی در جام جهانی ۲۰۱۴ توانست با بازی‌های درخشانی که به نمایش گذاشت آرژانتین را به فینال برساند اما در نهایت آلبی سلسته در فینال تن به شکست داد.

او تیم ملی کشورش را نامزد قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ نمی داند. مسی گفت: آرژانتین همواره از شانس‌های قهرمانی در هر رقابتی است اما اگر واقع گرا باشیم باید بگویم که الان ما نامزد قهرمانی نیستیم. چهار تیم برزیل، اسپانیا، آلمان و فرانسه قدرتمندترین تیم‌های حال حاضر فوتبال جهان هستند و نامزد اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هستند.

مسی ادامه داد: درست است که ما در شرایط کنونی قوی نیستیم اما نهایت تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی به کار خواهیم برد. بازیکنان آرژانتین برای پیروزی نباید به هواداران متکی باشند بلکه باید تنها به خود اعتماد کنند. بعد از جام جهانی روسیه بازیکنان زیادی از فوتبال خداحافظی خواهند کرد و این آخرین فرصت برای قهرمانی ما است.

مسی گفت: برای قهرمانی باید از نظر ذهنی بسیار قوی بود. من رابطه خوبی با بازیکنان دارم به ویژه با آگوئرو که مدت‌ها است دوست صمیمی هستم. امیدوارم که جام قهرمانی را در روسیه بالای سر برد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز