خبرگزاری کار ایران

برنده دو جایزه اسکار هم «وودی آلن» را تحریم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۷۴۲

مایکل کِین برنده دو جایزه اسکار در مورد کار با وودی الن می‌گوید: از همکاری با «وودی آلن» در گذشته پشیمان نیستم و دوران بسیار خوبی با او داشتم اما پس از افشای رسوایی‌های اخلاقی وی دیگر با او کار نخواهم کرد.

به نقل از ایندی‌وایر، «مایکل کین» نیز به فهرست بازیگرانی پیوست که اعلام کردند دیگر با «وودی آلن» کارگردان معروف هالیودی همکاری نخواهند کرد.

مایکل کِین که برنده دو جایزه اسکار است در مورد کار با وودی الن می‌گوید: از همکاری با «وودی آلن» در گذشته پشیمان نیستم و دوران بسیار خوبی با او داشتم اما پس از افشای رسوایی‌های اخلاقی وی دیگر با او کار نخواهم کرد.

«دیلن فارو» دخترخوانده «آلن» در سال 2014 و زمانی که 32 سال داشت، ادعا کرد «آلن» او را در کودکی مورد آزار جنسی قرار داده است. اما وودی الن که اکنون 82 سال سن دارد، این ادعا را رد کرده و زیر بار این اتهامات نرفته است.

«مایکل کین» که در سال 1986 برای بازی در فیلم «حنا و خواهرانش» از ساخته‌های «وودی آلن» اولین اسکار نقش مکمل خود را دریافت کرد در مصاحبه‌ای به گاردین گفته از شنیدن اتهامات جنسی و اخلاقی «آلن» شوکه شدم و نمی‌توانم آن را درک کنم چرا که به «آلن» علاقه‌مند بودم و اوقات فوق‌العاده خوشی با هم داشتیم. من حتی «میا فارو» همسر وودی آلن را به او معرفی کردم.

«کین» در سال 1979 «وودی آلن» و «میا فارو» را به هم معرفی کرد و این دو پس از ازدواج صاحب فرزندی به نام «رونان فارو» شدند اما «آلن» دو فرزند دیگر «میا» با نام‌های «موزس و دیلن» را نیز به فرزندخواندگی پذیرفت.

«مایکل کین» نامزد شش جایزه اسکار در سال 1999 برای بازی در فیلم «قوانین خانه سایدر» ساخته «لاسه هالستروم» برای دومین بار برنده جایزه اسکار بازیگری شد.

با این که جریان رسوایی‌های «وودی آلن» به سال‌های دور برمی‌گردد، فعالیت جنبش #MeToo  پس از فساد اخلاقی «هاروی واینستاین» و دیگر چهره‌های هالیوود همچون «کوین اسپیسی» و «داستین هافمن»، باعث به‌روز شدن این ماجرا و خیزش موج منفی علیه این فیلمساز سرشناس شده تا جایی که چندین بازیگران زن از این که با او کار کرده‌اند ابراز پشیمانی کرده و گفته‌اند دیگر در هیچ یک از فیلم‌های او ظاهر نخواهند شد.

پیش از این «کلین فرث»، «گرِتا گِرویگ»، «ربکا هال»، و «اِلِن پِیج» از جمله باریگران هالیوودی هستند که اعلام کرده‌اند دیگر با «وودی آلن» کار نخواهند کرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز