خبرگزاری کار ایران

زاخارووا هم قانونگذار ارشد روس را به آزار جنسی متهم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۸۳۱

سخنگوی وزارت خارجه روسیه جدیدترین مقامی است که یکی از قانونگذاران ارشد را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد.

چهار روزنامه‌نگار خانم در هفته‌های اخیر "لئونید اسلاتسکی"، رئیس کمیته روابط خارجی دوما را به رفتار جنسی نامناسب متهم کردند. در ادامه ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در برنامه ان‌تی‌وی روسیه در پاسخ به این ادعاها گفت: لئونید در یک رستوران حرف‌هایی به من زد که بسیار نامناسب بود.

او افزود: شگفت‌زده شدم که افراد حاضر در آنجا آن موقع هیچ حرفی نزدند و طرف من را نگرفتند. این حادثه پنج سال پیش در رستورانی در سن پترزبورگ رخ داد. آن موقع من شخص معروفی نبودم. من کاملا با نظر آن افرادی که می‌گویند ببینید چرا او الان این حرف‌ها را می‌زند، او از آن تیپ دخترهاست، او خودش درست لباس نپوشیده است، مخالفم. تمام این حرف‌ها ساختگی است.

رئیس کمیته روابط خارجی دومای روسیه این اتهامات را "کم اهمیت" دانسته و تمامی آنها را یک حمله سیاسی به دستور دشمنانش دانسته است!

او همچنین مدعی شده که این اتهامات به محبوبیت او افزوده است!

با این حال اسلاتسکی پنج‌شنبه گذشته در روز جهانی زن برای اولین بار عذرخواهی کرد. او در فیس‌بوک نوشت: از کسانی که خواسته یا ناخواسته موجب ناراحتی‌شان شدم، عذرخواهی می‌کنم. باور کنید، قصد نداشتم آسیبی برسانم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز