خبرگزاری کار ایران

از این 4 نفر یکی جانشین ونگر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۵۳۸

نشریه دیلی میل مدعی شد که باشگاه آرسنال در تابستان، شرایط آرسن ونگر را بررسی خواهد کرد و انتظار می‌رود به همکاری 22 ساله پایان دهد.

توپچی‌ها از حالا فهرست جانشین‌های احتمالی ونگر را مشخص کرده‌اند و سعی دارند در پایان فصل، مذاکرات خود را با این گزینه‌ها آغاز کنند. یاردیم، سرمربی موناکو، یواخیم لوو سرمربی آلمان، برندن راجرز، سرمربی سلتیک و میکل آرتتا، دستیار گواردیولا در سیتی، گزینه‌های فعلی باشگاه هستند.

منابع معتقدند که ونگر که پس از شکست در فینال روز یکشنبه مقابل سیتی، جایگاهش لرزان‌تر از قبل شده، به سختی بتواند 12 ماه پایانی قراردادش را تجربه کند.  بررسی‌های پایان فصل، اصلی ترین عامل در ادامه یا عدم ادامه همکاری با ونگر خواهد بود. تا به اینجا، عملکرد تیم ونگر به شکلی بوده که شک و شبهه‌های فراوانی برای ادامه همکاری او وجود دارد.

اصلی‌ترین شرط باشگاه برای ادامه همکاری، صعود یا عدم صعود توپچی‌ها به چمپیونزلیگ است ولی رسیدن به این دستاورد، تنها موضوع موردنظر باشگاه نخواهد بود. با توجه به اختلاف 10 امتیازی آرسنال با تیم رده چهارم جدول یعنی تاتنهام، بازگشت به اروپا برای توپچی‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

بدین ترتیب، اصلی ترین ماموریت آرسنال در ادامه فصل کسب قهرمانی در لیگ اروپا خواهد بود که آنها در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف میلان خواهند رفت.

با توجه به شکستن رکورد نقل و انتقالات باشگاه آرسنال در نقل و انتقالات زمستانی، انتظارها از ونگر بسیار بالا رفته ولی سرمربی فرانسوی نتوانسته انتظاراتی که از او می‌رفت را با توجه به تمدید قرارداد دو ساله‌اش برآورده کند.

تغییرات در کادر مدیریتی باشگاه و حضور ایوان گازیدیس و همینطور رائول سانلهی، می‌تواند به کلی اهداف و سیاست‌های باشگاه را تغییر دهد. حضور این دو شخص، کنترل و مدیریت ونگر بر باشگاه را کاهش داده است و شایعات در مورد تغییرات روی نیمکت تیم بیشتر شده است. با این حال، استن کروئنکه، سهامدار اصلی باشگاه، تصمیم گیرنده نهایی خواهد بود.

طبق ادعای نشریات انگلیسی، بازیکنان آرسنال معتقدند که ونگر دیگر سرمربی تیم در فصل آینده نخواهد بود. از همین رو ترس افت تیم با توجه به جدایی احتمالی ونگر و جدی نگرفتن بازیکنان در بین هواداران وجود دارد. برخی بازیکنان مثل آرون رمزی و بیرین به دنبال جدایی از باشگاه هستند. تیری هانری، بهترین گلزن تاریخ باشگاه نیز یکی از گزینه‌های جانشینی ونگر است و پیش از این نسبت به این موضوع واکنش نیز نشان داده بود. او گفته بود:" چه کسی هست که دوست نداشته باشد سرمربی آرسنال باشد؟ من هوادار آرسنال هستم ولی این بدین معنی نیست که این اتفاق رخ خواهد داد. نمی‌دانم پشت درها چه رخ داده ولی چه کسی هست که علاقه ای به حضور روی نیمکت آرسنال نداشته باشد.

ورزش سه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز