خبرگزاری کار ایران

ناگفته‌های مسعود شجاعی از تیم‌ملی

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۵۳۰

همشهری ورزشی مصاحبه‌ای داشته با مسعود شجاعی، کاپیتان دور از تیم ملی کشورمان!

مسعود شجاعی برای اولین بار بعد از ماجراهای محرومیتش سعی کرده به شفافترین شکل ممکن وضعیتش را شرح دهد.

او البته گذشته را شخم نزده است اما به همشهری ورزشی گفته:«هیچ گشایش جدیدی درباره روابطش با فدراسیون فوتبال اتفاق نیفتاده است.»

از او درباره آخرین تماسش با کی روش پرسیدند و پاسخی نداده اما از او گفتند آیا کی روش در موردش کم گذاشته است؟ این پرسشی بوده که برایش گفته است:«این حرفها کم لطفی است. کی روش همیشه سختکوش است و برای حل هر مشکلی تا آخرین لحظه تلاش می‌کند. خود من همیشه و در همه این سالها شاهد این رفتارش بوده‌ام. »

مسعود خواسته هر اتفاقی که می‌افتد را گناه یا مسئولیتش را گردن کی روش نیاندازند.

او درباره اینکه آیا رسانه‌ها در حمایت از او کم گذاشتند یا مثلا عادل فردوسی پور حمایتش نکرده هم گفته سعی می‌کند منطقی باشد و به خوبی شرایط بقیه را هم درک می‌کند و می‌داند هر کسی چقدر دستش باز است یا کاری برایش ممکن است.

از مسعود درباره دیدار با رئیس جمهور و نقش اجتماعی‌اش پرسیده‌اند و سعی کرده خیلی با تواضع بگوید هر کاری کرده، بخشی از زندگی‌اش بوده. چیزهایی که باور داشته و کار بزرگی هم نبوده‌اند.

مهمتر اینکه او پاسخ داده اگر نگاه‌ها به او تغییر کرده است ، به دلیل مسائل و چهره اجتماعی جدیدش نبوده بلکه مردم جای اعتماد به لیدرها و رسانه‌ها، بازی‌هایش را دیدند و خودش را قضاوت کرده‌اند.

او گفته حالا تا جام جهانی خیلی مانده و کی روش تا دقیقه آخر دستش را باز نمی‌کند و برای همین هنوز امید به بازی در جام جهانی دارد.

او از این گفته که چطور ناامید نشده، جنگیده و امروز به جایی رسیده که در یک تیم بزرگتر یونان بازی می‌کند و هنوز دوست دارد به پیش برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز