خبرگزاری کار ایران

باتری آیفون ۶ کم‌ یاب شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۰۷۶

اواخر ماه گذشته، اپل به دلیل استفاده از نرم‌افزار‌ها برای دستکاری باتری برخی از مدل‌های آیفون، از کاربران خود عذرخواهی کرد. اپل توضیح داد که مجبور بوده برای جلوگیری از خاموش شدن آیفون‌ها، باتری‌های آنها را دستکاری کند تا جلوی از کار افتادگی آنها را بگیرد.

این شرکت برای جبران این اتفاق، قیمت تعویض باتری‌های آیفون ۶ به بعد را به میزان ۶۳ درصد کاهش داده که نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد کمتر شده است. بعد از اعلام رقم جدید، میزان تقاضا برای تعویض باتری در کل اپل استور‌ها به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده و گزارش‌ها حاکی از این است که موجودی این محصول به شدت کاهش پیدا کرده است.

یکی از گزارش گران CNBC برای تعویض باتری آیفون ۶ خود به اپل استوری در شهر نیویورک مراجعه کرد. کارمند فروشگاه به وی اعلام می‌کند که برای دریافت باتری جدید برای این مدل از آیفون باید حداقل دو هفته منتظر بماند. این خبرنگار اما در عرض دو ساعت توانست برای آیفون مدل ۶S خود، باتری جدیدی تهیه کند!

گزارش‌ها حاکی از این است که حتی با وجود گرفتن وقت از اپل استور یا فروشگاه‌هایی مانند Best Buy، کاربران آیفون ۶ باید مدتی را برای دریافت باتری جدید گوشی خود منتظر بمانند زیرا موجودی باتری برای این مدل تقریبا در همه نمایندگی‌ها تمام شده است.

البته بهتر است بدانید که حتی با وجود تعویض باتر‌ی‌، باز هم از دستکاری سی‌پی‌یوی گوشی توسط اپل در امان نخواهید بود! تنها حسن تعویض باتری این است که می‌تواند انجام کارهای پیچیده را برای کاربر ممکن سازد و دیگر نیازی به نگرانی درمورد خاموش شدن ناگهانی دستگاه و تمام شدن سریع شارژ نخواهید بود.

همچنین با معرفی نسخه به روز رسانی سیستم عامل آی‌او‌اس، کاربران قادر خواهند بود در قسمت تنظیمات، مدیریت سی‌پی‌یو را به عهده بگیرند و از دستکاری آن توسط اپل جلوگیری کنند.

منبع: ‌ آی تی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز