خبرگزاری کار ایران

رکوردداران ازدواج در هالیوود

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۳۶۵

در این مطلب با رکوردداران ازدواج در میان بازیگران هالیوود آشنا می‌شوید.

الیزابت تیلور

الیزابت تیلور بازیگر سرشناس یهودی‌تبار آمریکایی و برندهٔ دو جایزه اسکار برای بهترین بازیگری بود. الیزابت تیلور ۸ بار ازدواج کرد.

معروفترین و جنجالی ترین ماجرای عشقی او با وجود داشتن همسر ارتباط او با ریچارد برتون بود که واکنش واتیکان را هم در پی داشت- آنها در سال ۱۹۶۲ در جریان فیلمبرداری کلئوپاترا رابطه‌ای عاشقانه را شروع کردند.

الیزابت تیلور در طول سالها دچار ناراحتی‌های جسمانی گوناگونی بود او در سال 1980 متوجه بیماری ایدز شد. وی طی درمان های طولانی مدت در سن 79 سالگی در حالی که با بیماری اش دست و پنجه نرم می کرد از دنیا رفت.

تام کروز

تام کروز تا کنون سه بار ازدواج کرده است. وقتی با نیکول کیدمن ازدواج کرد شاید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که چند سال بعد از اوجدا شود؛ ولی این اتفاق افتاد. تام کروز سپس با میمی راجرز ازدواج کرد، ولی پس از مدت کوتاهی از او هم جدا شد. آخرین همسر تام، کتی هلمز نام دارد. جالب است بدانید که تام در بالای برج ایفل از کتی تقاضای ازدواج کرد و او نیز پذیرفت. هر چند مدتی بعد کروز از کتی هلمز نیز جدا شد! گویا قرار است تام کروز به زودی با "میراندا کر" ازدواج کند!

جنیفر لوپز

همسران وی اوجانی نوا، کریس جود، بن افلک و مارک آنتونی بودند.

برد پیت
برد پیت بعد از مدتی ارتباط با بازیگر زن سینمای هالیوود، گوئینت پالترو، تصمیم به ازدواج با جنیفر آنیستون می‌گیرد که ازدواجشان ۵ سال عمر می‌کند. سپس وارد رابطه‌ای با آنجلینا جولی می‌شود. زندگی این دو به شکل جهانی مورد توجه همگان قرار گرفت که البته از هم جدا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز