خبرگزاری کار ایران

خواستگاری یک مرد هنگام دستگیری/ عکس

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۵۳۵

مردی در شهر ماسکوگی ایالت اوکلاهما، در حالیکه توسط پلیس دستگیر می‌شد، ناگهان تصمیم گرفت از یک دختر خواستگاری کند، و از قضا وی هم جواب مثبت داد.

به گزارش جام جم آنلاین از سی ان ان، افسران پلیس در حال دستبند زدن به برندن تامپسون ۳۵ ساله بودند، که به ارتکاب ۶ جرم متهم شناخته شده بود، که ناگهان از افسران پلیس پرسید که آیا می‌تواند قبل از این که او را به زندان ببرند از دختر مورد علاقه‌اش خواستگاری کند.

دوربین پلیس نشان می‌دهد که تامپسون جلوی این دختر زانو می‌زند و از او خواستگاری می‌کند.

افسران پلیس دستبند تامپسون را که از عقب به دستانش بسته شده بود باز کرده و از جلو بستند تا او بتواند حلقه نامزدی را خودش در دست همسر آینده‌اش کند.

هنگامی که پلیس برای دستگیر کردن تامپسون به خانه او رفته بود، او و خانواده‌اش داشتند در حیاط جلوی خانه، تولد او و روز استقلال آمریکا را که در یک روز است، جشن می‌گرفتند.

وقتی از تامپسون از خواستگاری فی‌البداهه‌اش پرسیدند، گفت: «وقتی عاشق کسی هستی و می‌دانی که او کسی است که می‌خواهی باقی عمرت را با او بگذرانی، می‌خواهی این احساس را با او در میان بگذاری.»

نامزد جدید آقای تامپسون، با روی هم گذاشتن پس‌اندازی که هر دو داشتند، پول وثیقه را تهیه کرد و تامپسون روز بعد آزاد شد.

این زوج گفتند بعد از این که مشکلات قانونی آقای تامپسون حل شد، روز عروسی را تعیین خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز