خبرگزاری کار ایران

انتقاد حمید گودرزی به یک ترانه‌سرا(عکس)

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۷۰۷

حمید گودرزی با انتشار یک نوشته از ترانه‌سرایی که چندی پیش در اینستاگرام به او تاخته بود، به تندی انتقاد کرد.

حمید گودرزی پس از حضور در برنامه «دورهمی»‌ و اظهارنظر درباره برخی بازیگران سینمای ایران با حاشیه‌های بسیاری روبه رو شده است.

در آخرین نمونه از رویدادها او در اینستاگرام نوشت: «از رسوایی‌های زندگی شخصی در عرصه مجازی، اتهام سرقت ترجمه‌های دیگران، ترانه‌سرایی برای مطرب‌های مرتد آن سوی آب و خوانندگان لوس‌آنجلسی، تا کل کل با روزنامه کیهان و همزمان حقوق گرفتن از سازمان اوج (...) و ترانه ارزشی گفتن، مظهر شو آف و خودنمایی ایران ملغمه‌ای است غریب از تناقض‌هایی که او را مضحکه خاص و عام کرده، اما دست بردار نیست، در جستجوی هویت از دست رفته و آبرو و اعتبار هرگز نداشته آتش بیار معرکه‌هایی می‌شود که نه دخلی به او دارد و نه فهمش را دارد.

در عرصه بزرگ‌ترها بال بال می‌زند به امید جلب توجهی، غافل از اینکه تنها عِرض خود می‌برد و زحمت ما می‌دارد.

خدا به داد ما برسد در این بلا روزگاری که نام شاعر را کسانی مصادره کرده‌اند که به جای تکیه بر هنر و شعور، برای دیده شدن تن به هر ابتذالی می دهند.

خلاصه کنم و تمام. به قول ابراهیم گلستان برای شاعری دانستن عروض کافی نیست، شرف باید داشت.»

 منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز