خبرگزاری کار ایران

به همت رئیس پلیس فتا؛

پسر دخترنما در کرمانشاه دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از دستگیری پسر دخترنما که اقدام به اخاذی در استان کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرمانشاه، علی شفیعی اظهار کرد: شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و از مزاحمت و اخاذی اینترنتی شکایت کرد که در همین راستا بررسی پرونده وی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی از طریق شبکه‌اجتماعی تانگو با فردی که دارای عکس و نام دختر و همچنین حاضر به انجام ازدواج‌موقت بوده آشنا شده و پس از مدتی مجرم اعتماد وی را جلب کرده و در پی آن تعدادی عکس و اطلاعات‌خصوصی بین آنان رد و بدل شده است.

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه ادامه داد: در ادامه فرد مجرم بیان داشته در صورتی که مبلغی پول به حسابش واریز نشود تصاویر شاکی را در اینترنت منتشر خواهد کرد و شاکی نیز ابتدا مبلغی را پرداخت کرده است.

به گفته شفیعی، در ادامه چون مجرم مبالغ بیشتری را تقاضا کرده، شاکی با طرح شکایت به پلیس فتا مراجعه کرده تا از اخاذی‌های بیشتر جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با یکسری اقدامات سایبری شبانه‌روزی و بررسی صفحه متهم، مظنون را که پسری جوان با مدرک سیکل و شغل کارگری بود در یکی از شهرستان‌های استان‌کرمانشاه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کرد.

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دیگر شاکیان نیز شناسایی و پرونده تکمیل شده، ادامه داد: متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف کرد و به دادسرا انتقال داده شد.

به گفته شفیعی، متهم خود را زن صیغه‌ای معرفی می‌کرد و با مردهایی که از نظر مالی مناسب بودند در شبکه‌اجتماعی تانگو دوست می‌شد و پس از اغفال آنها اقدام به اخاذی می‌کرد.

کد خبر : ۳۲۲۸۶۶