خبرگزاری کار ایران

شوخی افشارزاده جهانی شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۳۵۳

این نخستین بار نبود که افشارزاده اینگونه با خبرنگاری شوخی می کرد اما برای اولین بار بود که بازتابی جهانی پیدا کرد.

شوخی بهرام افشارزاده با یکی از خبرنگاران در سایت های معتبر ورزشی دنیا بازتاب پیدا کرد.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های ایلنا به نقل از جی پلاس؛ ” نه تصمیم گرفتیم و نه اصلا مطرح شده، این زاییده شماست!” مشتی محکم و سپس قدم های تند مدیرعامل باشگاه استقلال، دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک، رییس سابق فدراسیون های ژیمناستیک، بیس بال و وزنه برداری.

این نخستین بار نبود که افشارزاده اینگونه با خبرنگاری شوخی می کرد اما برای اولین بار بود که بازتابی جهانی پیدا کرد. سایت های بیلچر ریپورت، مترونیوز، فرانس تی وی اینفو، لیپوینت، میرر و گازتا دلا اسپورت نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.

همچنین یاهو اسپرت هم از این حرکت با عنوان یکی از اخبار جنجالی مهم در هفته ای که گذشت یاد کرد و نوشت: ” ما می خواهیم نظر خود را با تاکید بسیار منتقل کنیم و این دقیقا همان کاری بود که بهرام افشارزاده، مدیر باشگاه ایرانی استقلال در پاسخ به سوال یک خبرنگار انجام داد.

یاهو اسپرت در ادامه آورد: افشار زاده در پاسخ به سوال این خبرنگار، اظهارنظر سریعی کرد و سپس برای اینکه بر نظر خود تاکید کند ضربه سریعی هم به خبرنگار زد و سپس انگار که اتفاقی نیافتاده است، آنجا را قدم زنان ترک کرد”.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز