خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله موسوی بجنوردی:

صادق طباطبایی مورد تایید همگان بود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۸۱۳

مرحوم طباطبایی در انقلاب اسلامی ایران حضور گسترده و پویایی داشت و با دانشجویان ایرانی و اروپایی و افرادی که در حوزه علمی فعالیت داشتند در ارتباط بود.

آیت‌الله موسوی بجنوردی درگذشت دکتر صادق طباطبایی را “مصیبت بزرگ” دانست و وی را انسانی با ارزش نامید که سراسر اخلاص و وفا بود.

به گزارش گروه سایر رسانه‌های ایلنا به نقل از آستان حرم، آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی با اشاره به نقش موثر دکتر طباطبایی در طول اقامت امام(ره) در پاریس گفت: در طول زمانی که امام(س) در نوفل لوشاتو و در تبعید به سر می بردند آقای طباطبایی در همه ملاقات‌های ایشان با کشور های خارجی حضور داشته و نقش موثری در تمام مراحل داشتند.

عضو مجمع روحانیون مبارز ادامه داد: سوابق انقلابی، رابطه نسبی مرحوم طباطبایی با آیت الله طباطبایی بروجردی و نزدیک بودن وی با سید احمد آقای خمینی، باعثشده بود که هرگونه مسائلی که مرحوم طباطبایی مطرح می کردند مورد تایید همگان واقع شود.

مدیرگروه فقه و حقوق پژوهشگده امام خمینی(س) اظهار کرد: مرحوم طباطبایی در انقلاب اسلامی ایران حضور گسترده و پویایی داشت و با دانشجویان ایرانی و اروپایی و افرادی که در حوزه علمی فعالیت داشتند در ارتباط بود.

آیت الله موسوی بجنوردی با اشاره به اینکه مرحوم طباطبایی برگزار کننده رفراندوم “جمهوری اسلامی” نیز بوده تصریح کرد: وی در دوازدهم بهمن ۱۳۵۷ همراه امام خمینی(س) به ایران آمد و ابتدا در وزارت کشور، معاونت سیاسی و اجتماعی آن وزارتخانه ونیز برگزاری رفراندوم نظام جمهوری اسلامی را عهده دار شد و اعلام نتیجه رای‌گیری نیز توسط وی صورت پذیرفت. صادق طباطبائی سپس در دولت مهدی بازرگان معاونت سیاسی نخست وزیر و سخنگویی دولت را بر عهده گرفته و به عنوان وزیر مشاور این دولت، انجام وظیفه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز