خبرگزاری کار ایران

گران‌قیمت‌ترین ساعت‌های الماس‌نشان دنیا + عکس

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۹۸۱

در دنیای امروز بعد از خودرو حالا ساعت و ارزش آن تبدیل به نماد اشرافی گری شده است.

ساعت دیگر تبدیل به کالای لوکس شده است و کمپانی های معروف ساعت سازی همیشه سعی دارند بهترین مدل ها را برای مشتریان خود ارائه دهند. در دنیای امروز بعد از خودرو حالا ساعت و ارزش آن تبدیل به نماد اشرافی گری شده است.

به گزارش گروه سایر رسانه های ایلنا به نقل از مدآنلاین؛ تصاویر زیر تعدادی از ساعت‌های منحصر به فرد که با الماس تزئین شده است به تصویر کشیده است

ساعت‌های گران‌قیمت معمولا از دو هنر چینش سنگ‌های قیمتی وساعت‌سازی بهره گرفته و آن را به نهایت خلاقیت می‌رساند. در این دنیای گران‌قیمت هر چه ساعت درخشان‌تر و بزرگ‌تر باشد گران‌قیمت‌تر است. هنر برش سنگ‌ها و میزان کار انجام شده بر روی ساعت از تعداد سنگ‌های به‌کار رفته در یک ساعت اهمیت بالاتری دارد و بر قیمت آن تاثیرگذار است.
جمله معروف خانم شانل در رابطه با الماس دلیل اهمیت آن را به زیبایی نشان می‌دهد. او در پاسخ به این سوال که چرا همیشه الماس را می‌پسندد گفته است: «من الماس را به این دلیل انخاب می‌کنم زیرا آنها بالاترین ارزش را در کمترین حجم ارائه می‌کنند». بسیاری از ساعت‌های گران‌قیمت جواهر نشان بیشتر به دلیل شکستن رکوردها طراحی و ساخته می‌شوند و فروش آنها در درجه دوم اهمیت قرار دارد. در اینجا ده نمونه از گران‌ترین ساعت‌های الماس‌نشان را به شما معرفی می‌کنیم.

ساعت توربیلون چشم‌ گربه از کمپانی جرارد پرگو
(Girard - Perregaux Cat’s Eye Tourbillon)
- قیمت ۵۰۰ هزار دلار

ساعت توربیلون چشم گربه جرارد پرگو حاصل پیوند موفقیت‌آمیز و هنرمندانه جواهر‌سازی و ساعت‌سازی است. در این ساعت بیش از هزار الماس برفی‌شکل به کار رفته است. تنها استادان انگشت‌شماری در دنیا وجود دارد که می‌توانند این حجم الماس را به زیبایی و بدون هیچ نقشه‌ای و با تکیه بر غریزه و استعداد ذاتی کنار یکدیگر قرار دهند. صفحه آینه ساعت از صدف مرواریدی و قاب آن از طلای سفید ساخته شده است. بند ساعت از چرم تمساح است.

ساعت رولکس جی ام تی مستر
II Rolex GMT Master II
) - قیمت ۵۰۰ هزار دلار

جی ام تی مستر II گران‌قیمت‌ترین ساعت رولکس تا به امروز است که مانند یک فانوس دریایی می‌درخشد. این ساعت از طلای سفید هجده عیار ساخته شده است و تمامی سطح صفحه و بند ساعت با الماس پوشیده شده است. به جای اعداد نیز از الماس‌های گرد کمیاب با پوشش ضدخش یاقوت استفاده شده است. این ساعت به تعداد محدود ساخته می‌شود و برای داشتن آن می‌بایست به کمپانی سفارش دهید. از چهره‌های مشهور صاحب این ساعت زیبا می‌توان به برد پیت و دیوید بکهام اشاره کرد.

ساعت لایم لایت پارتی دیسکو بال از کمپانی پیاژه
(Piaget Limelight Party Disco Ball)
- قیمت ۵۴۰ هزار دلار

ساعت لایم لایت کمپانی پیاژه به معنای واقعی یک چالش فنی و یک شاهکار در دنیای ساعت سازی به حساب می‌آید. این ساعت به زیبایی و مانند یک توپ دیسکو چرخان به تمامی جهات نور افشانی می‌کند. این ساعت از مجموعه‌ای از گوی‌های طلای سفید هجده عیار تشکیل شده است که به دقت و با دست در کنار یکدیگر چیده شده‌اند. این نماد حیرت‌انگیز دهه هشتاد میلادی به زیبایی مانند یک دستبند نیزعمل می‌کند.

ساعت پلنگ‌نشان کارتیه
(Cartier Masse Secret Panther Decor)
– قیمت ۶۰۰ هزار دلار

ساعت زیبای پلنگ‌نشان کارتیه یکی از پرجواهرترین ساعت‌های این برند معتبر است. طراحی این ساعت به گونه‌ای است که این پلنگ زیبای سه‌بعدی بر صفحه ساخته شده از صدف مرواریدی سیاه در حال پرسه زدن است. قاب این ساعت از طلای سفید هجده عیار ساخته شده است و تمامی سطح آن با ۶۳۳ الماس به وزن ۶.۸ قیراط پوشیده شده است.

ساعت جواهر نشان شانل جی ۱۲
(Chanel J۱۲ Haute Joaillerie)
- قیمت ۷۰۰ هزار دلار

در این ساعت از ۵۹۷ الماس باگتی برش‌خورده بر روی قاب طلای سفید هجده عیار استفاده شده است. اتصالات بند، مرکز صفحه و نشانگرهای ساعت از سرامیک مشکی ضدخش ساخته شده است. به طور کلی در این ساعت ۳۲ قیراط الماس به کار رفته است. برای برش الماس‌های منحصر به‌فرد شانل جی ۱۲،۱۴۰۰ ساعت زمان صرف شده است و طراحی و ساخت ساعت بیش از یک سال زمان برده است.

ساعت کالا لون از واشرون کنستانتین
(Vacheron Constantin Kalla Lune)
- قیمت ۸۰۰ هزار دلار

در این ساعت ۸۲۶ الماس باگتی برش‌خورده و ۲۳ الماس برلیانی به کار رفته است. وزن کلی این الماس‌ها ۴۲.۶۱ قیراط است. نشانگر ذخیره انرژی و فاز ماه این ساعت نیز از طلای سفید هجده عیار و ۲۲ یاقوت ساخته شده است. بند ساعت از چرم تمساح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز