خبرگزاری کار ایران

صادق خرازی:

فعالیت‌های قاسم سلیمانی اقتدار جمهوری اسلامی را به دنبال دارد

کد خبر : ۲۲۹۳۷۷

حضور سلیمانی و نقش او در عراق اقتدار جمهوری اسلامی را می‌رساند و بیانگر این معناست که ما در کشور بخشی داریم که می‌تواند فراتر از مرزهای ایران حرفی برای گفتن داشته باشد. این خود نشان از اقتدار سیاست خارجی ایران در منطقه و جهان دارد.

ک دیپلمات برجسته ایرانی اعتقاد دارد که حرکت سردار سلیمانی در عراق، نشان از اقتدار سیاست خارجی ایران در منطقه و جهان دارد.

به گزارش ایلنا، سیدصادق خرازی در پاسخ به سوالی در مورد نقش سردار سلیمانی در عراق به «نامه‌نیوز» گفت: حضور سلیمانی و نقش او در عراق اقتدار جمهوری اسلامی را می‌رساند و بیانگر این معناست که ما در کشور بخشی داریم که می‌تواند فراتر از مرزهای ایران حرفی برای گفتن داشته باشد. این خود نشان از اقتدار سیاست خارجی ایران در منطقه و جهان دارد.

نماینده سابق ایران در سازمان ملل در مورد پخش تصاویر سردار سلیمانی در میان رزمندگان عراقی و شبهاتی که در این مورد وجود دارد، خاطرنشان کرد: این مسئله و این حضور به هیچ عنوان شبهه‌ناک نیست و اگر بخواهیم اینگونه فکر کنیم باید در مملکت را ببندیم، گوشه خانه بنشینیم و آبگوشت بخوریم و کاری به جهان نداشته باشیم.

سفیر سابق ایران در فرانسه افزود: فعالیت‌های قاسم سلیمانی، آبروی منطقه‌ای، تحکیم و اقتدار جمهوری اسلامی را به دنبال دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز