مزایای هوش مصنوعی در صنعت فیلمسازی

روزهای دستهای شش انگشتی یا چهرههای تحریفشده گذشته است -- ویدیوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی به طور فزایندهای قانعکننده میشوند و هالیوود، هنرمندان و تبلیغکنندگان را به خود جذب میکنند، در حالی که پایههای صنعت خلاق را به لرزه در میآورند.
برای سنجش پیشرفت ویدیوی هوش مصنوعی، کافی است به ویل اسمیت در حال خوردن اسپاگتی نگاه کنید که در سال ۲۰۲۳ تار بود و حالا در نسخههای جدید هیچ نقص ظاهری ندارد.
مایکل برنز، معاون Lionsgate، در مصاحبه با مجله نیویورک در مورد امکان استفاده از هوش مصنوعی برای تولید نسخههای انیمیشنی و خانوادگی از فیلمهایی مانند مجموعههای "جان ویک" یا "بازیهای گرسنگی"، به جای ایجاد پروژههای کاملاً جدید، گفت.
جیمی آمفرسون، مدیر خلاق Runway، گفت که برخی از آن برای استوریبورد یا پیشتجسم استفاده میکنند؛ مراحلی که قبل از فیلمبرداری انجام میشوند.
برنز مثالی از فیلمنامهای زد که Lionsgate باید تصمیم بگیرد که آیا صحنهای را فیلمبرداری کند یا خیر. اکنون میتوانند یک کلیپ ۱۰ ثانیهای «با ۱۰۰۰۰ سرباز در کولاک» بسازند که قبلا میلیونها دلار هزینه داشت.