خبرگزاری کار ایران

عباس سلیمی نمین:

چراغ سبز به علی لاریجانی/ رهبری خواهان اصلاح جفایی است که به لاریجانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۸۷۷

عباس سلیمی نمین می‌گوید: بعید می‌دانم که مشکلی برای حضور اصلاح‌طلبان وجود داشته باشد. آقایان جهانگیری، همتی و لاریجانی مشکلی برای حضور در صحنه ندارند. اینکه لاریجانی شخصاً به صحنه بیاید، مشخص نیست.

فعال سیاسی اصول‌گرا، درباره احتمال گشایش فضای سیاسی برای اصلاح‌طلبان گفت: «قطعاً این امکان وجود خواهد داشت، بعید می‌دانم که مشکلی برای حضور اصلاح‌طلبان وجود داشته باشد.»

عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصول‌گرا، درباره تضاد میان اصولگرایان در انتخابات گفت: «به طور قطع اصول‌گرایان هم کاندیداهای متعدد خواهد داشت و اصلاح‌طلبان هم چنین وضعیتی را تجربه می‌کنند. بعید است که اصلاح‌طلبان روی یک فرد متمرکز باشند. ساختار تشکیلاتی اصول‌گرایان تلاش خود را خواهد کرد اما من فکر می‌کنم خوش‌بینی است که یک نفر از اصول‌گرایان تمام سلایق را نمایندگی کند.»

او در ادامه درباره جریانات درون اصول‌گرایان گفت: «ما سه جریان مشخص را درون اصول‌گرایان می‌بینیم؛ اول جریان میانه‌رو، دوم کسانی که کمتر دیگران را قبول دارند و سوم کسانی که سنتی بوده‌اند. الان معلوم نیست این سه جریان با کدام نامزدها به میدان بیایند. در این جریانات هم افراد متعددی وجود دارد که با یکدیگر رقابت می‌کنند. قطعاً در درون خود به توافق خواهند رسید. مثلاً از کسانی که در دولت هستند، چند کاندیدا وجود دارد.»

او افزود: «جبهه پایداری بعید است کاندیدای مشخصی داشته باشد، احتمال دارد که همچنان بر اساس ائتلافی که در مجلس دنبال کرد، ادامه دهد.»

سلیمی نمین درباره احتمال گشایش فضای سیاسی برای اصلاح‌طلبان گفت: «قطعاً این امکان وجود خواهد داشت؛ بعید می‌دانم که مشکلی برای حضور اصلاح‌طلبان وجود داشته باشد. آقایان اسحاق جهانگیری، عبدالناصر همتی و علی لاریجانی مشکلی برای حضور در صحنه ندارند. اینکه لاریجانی شخصاً به صحنه بیاید، مشخص نیست؛ رهبری خواهان اصلاح جفایی است که انجام شد.»

منبع: انتخاب

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز