خبرگزاری کار ایران

بایدن: موضوع حمایت«تیلور سوئیفت» محرمانه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۰۸۱

بایدن در مورد تئوری توطئه محافظه‌کاران در خصوص هماهنگی او با تیلور سوئیفت، خواننده محبوب آمریکایی به خبرنگار گفت: «تو این اطلاعات را از کجا کسب می‌کنی، این‌ها محرمانه و طبقه‌بندی هستند.»

جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده با حضور در ویژه‌برنامه دهمین سالگرد «آخر شب با ست مایرز» به شوخی به مجری برنامه گفت که جانبداری احتمالی تیلور سوئیفت از او در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو یک موضوع «محرمانه» است. آقای بایدن ۱۰ سال پیش هم وقتی که معاون رئیس جمهور بود، مهمان اولین قسمت از این سری برنامه بود.

با توجه به اینکه جو بایدن تا حد زیادی از نشست‌های مطبوعاتی کاخ سفید و دیدار با خبرنگاران صرف نظر می‌کند، در نتیجه به دنبال راه‌های بیشتری برای ارتباط با رای‌دهندگان است. بایدن در سه سال اول ریاست جمهوری خود، تنها ۳۳ کنفرانس خبری برگزار کرد که کمترین کنفرانس خبری از زمان رونالد ریگان تا به حال است. بایدن همچنین تنها ۸۶ مصاحبه انجام داده که به طور قابل توجهی کمتر از ۴۲۲ مصاحبه باراک اوباما در سه سال اول ریاست جمهوریش بوده است.

مجری برنامه از بایدن در مورد تئوری توطئه محافظه‌کاران در خصوص هماهنگی او با تیلور سوئیفت، خواننده محبوب آمریکایی پرسید که بایدن در پاسخ به طنز گفت: :«تو این اطلاعات را از کجا کسب می‌کنی، این‌ها محرمانه و طبقه‌بندی هستند.»

وی در ادامه خاطر نشان کرد که به هر حال تیلور سوئیفت از او برای ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ حمایت کرده بود.

مجری برنامه دوباره می‌پرسد که آیا تیلور سوئیفت دوباره از بایدن جانبداری خواهد کرد یا نه؛ که باعث شد رئیس جمهوری آمریکا با خنده اضافه کند: «به شما گفتم که این موضوع طبقه‌بندی شده به حساب می‌آید.»

پس از ضبط این برنامه تلویزیونی، بایدن به همراه مجری برنامه برای صرف بستنی به یک مغازه رفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز