خبرگزاری کار ایران

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در واکنش به فیلم پرویز دهداری؛

فیلم را نگاه نخواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۱۶۱

حمید درخشان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: با وجود این که احترام خاصی برای مرحوم پرویز دهداری قائل هستم اما فیلم پرویزخان را نخواهم دید.

فیلم سینمایی «پرویز خان» که نگاهی به زندگی مرحوم پرویز دهداری سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران داشته در جشنواره فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ حضور دارد و با سایر فیلم‌ها به رقابت می‌پردازد.

در این فیلم ماجرای استعفای ۱۴ بازیکن تیم ملی پس از بازیهای آسیایی ۱۹۸۸ سئول و دعوت از بازیکنان جدید توسط مرحوم دهداری به تصویر کشیده شده و اتفاقات مربوط به آن مقطع زمانی بررسی شده است.

یکی از بازیکنانی که در بین استعفادهندگان حضور داشت، حمید درخشان هافبک خلاق و تکنیکی تیم ملی و پرسپولیس بود که بعد از آن بازیها به تیم های قطری منتقل شد اما تا چند سال به تیم ملی دعوت نشد.

حمید درخشان در مورد فیلمی که از آن اتفاقات ساخته شده است گفت: فیلم پرویزخان را ندیده ام و نخواهم دید چرا که می دانم داستان این فیلم مربوط به دوران استعفا است و وقتی ماجرای استعفا مطرح می شود در جامعه ما هیچ وقت واقعیت ها گفته نمی شود.

این پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: با این که این فیلم را ندیده ام اما می دانم محتوای آن درباره اصولگرایی آقای دهداری است و این که او چقدر کار خوبی کرد که ما را کنار گذاشت و جوان ها را به تیم ملی آورد اما هیچ کس نمی گوید چطور بهترین سال‌های فوتبال ما و بسیاری دیگر مثل پنجعلی، ناصر محمدخانی، چنگیز، حاجیلو و برادران بیانی دور از تیم ملی سپری شد.

درخشان در پایان گفت: ما هم اصول خودمان را داشتیم و بعدها صاحب نظران و کارشناسان متوجه شدند که اصول ما به منطق و واقعیت نزدیک تر بوده است.

همشهری آنلاین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز