خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی کیهان از طائب: اشتباه کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۸۵۴

روزنامه‌ی کیهان در شماره‌ دیروز خود از رد صلاحیت حجت‌الاسلام طائب خبر داده بود اما امروز ضمن تکذیب خبر یاد شده از طائب پوزش خواست.

روزنامه‌ی اصولگرای کیهان نوشت:

پس از انتشار شایعاتی درباره ثبت‌نام حجت‌الاسلام و‌المسلمین آقای حسین طائب در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اخبار موثق حاکی از آن است که او در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام نکرده‌است.

متاسفانه دیروز این خبر در ستون تلفن خوانندگان کیهان که به انتشار نظرات و دیدگاه خوانندگان اختصاص دارد نیز بر اثر یک اشتباه و غفلت چاپ شده بود که ضمن تکذیب خبر یاد شده از جناب آقای طائب نیز پوزش می‌خواهیم.

روزنامه‌ی کیهان در شماره‌ی دیروز خود با انتقاد از اعتراض حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران و عضو فعلی مجلس خبرگان به تایید نشدن صلاحیت خود، نوشته بود:

در انتخابات دوره جدید خبرگان فقط روحانی رد صلاحیت نشده است. شخصیت‌های روحانی دیگری هم هستند که اتفاقا منتسب به جریان اصولگرا هستند ولی احراز صلاحیت نشدند. مثل حجت‌الاسلام مصلحی(وزیر اطلاعات در دوره احمدی‌نژاد)، حجت‌الاسلام پورمحمدی(دبیرکل جامعه روحانیت مبارز) و حجت‌الاسلام تائب در همین دوره و بزرگانی مثل آقایان صدیقی امام جمعه موقت تهران، آقاتهرانی و… در دوره قبل که همگی به نظر شورای نگهبان احترام گذاشتند.چرا آقای حسن روحانی با جنجال ساختارهای قانونی کشور را زیر سؤال می‌برد؟

انصاف نیوز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز