خبرگزاری کار ایران

دلایل «مرجان محتشم» برای رها کردن بازیگری پس از سریال «پس از باران»

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۲۵۵

سریال پس از باران که از شبکه آی‌فیلم در حال پخش اســت، مرجان محتشم بازیگر جون در زمان ساخت سریال را به سینما و تلویزیون ایران معرفی کرد.

 مرجان محتشم در نقش «خانم کوچیک» ستاره سریال بود، خوش درخشید اما زود خاموش شد. او چند سال پس از درخشش در این سریال در اوج شهرت بازیگری را کنار گذاشت.

او آخرین حضور او در این عرصه به سال ۸۵ و بازی در سریال «پرواز در حباب»برمی‌گردد. محتشم پس از ۹ سال دوری از فضای بازیگری در برنامه دورهمی مهران مدیری حاضر شد.

او در آنجا برای نخستین بار دلیل کناره‌گیری‌اش از فعالیتهای بازیگری را بازگو کرد و گفت: «خدا را شاکرم که از همان ابتدای فعالیت، مورد لطف مردم قرار گرفتم؛ اما همین اظهار لطف‌ها هم نتوانست آن گزیده‌کاری را از من بگیرد. متأسفانه روزهای پایانی سال ۹۱ پدرم و دو ســال بعد برادرم و هشت ماه پیش مادرم را از دست دادم. همه این اتفاقات تلخ باعث شد، مدت طولانی را کار نکنم. البته که در این سال‌ها دوران طلایی را برای کار هنری از دست دادم اما پشیمان نیستم.»

بیشتر بخوانید کالبدشکافی «غلام» در سریال «پس از باران»؛ داستان منفورترین شخصیت تاریخ سریال‌های ایرانی! مرجان محتشم کجاست؛ شعله‌ای که پس از باران خاموش شد!

مرجان محتشم متولد سال ۱۳۴۸ است و همچنان در سینما و تلویزیون حضور فعالی ندارد. 

و در مجموعه های تلویزیونی حقیقت در آینه (اسماعیل میهن دوست)، بهشت گم‌شده (کامران قدکچیان)،  طلیعه (بهرام علیان)، معصومه (مسعود رشیدی)، فراق (مسعود رشیدی)، فکر پلید (محسن شاه محمدی)، آژانس دوستی (احمد رمضان‌زاده)،  پس از باران (سعید سلطانی)، قلب یخی (مسعود رشیدی)، مهمان‌پذیر طوبی (منوچهر پوراحمد)، ریحانه (سیروس مقدم)، پرواز در حباب (سیروس مقدم) نقش آفرینی داشته است.

او در فیلم سینمایی «رز زرد» به کارگردانی داریوش فرهنگ نیز بازی کرده است.

منبع: زی‌سان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز