خبرگزاری کار ایران

بهترین روش شستن سرویس بهداشتی و روشویی در ۵ مرحله

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۱۰۶

تمیز کردن دستشویی و روشویی اگر به صورت روزانه انجام شود. تمیز کردن کلی آن کار سختی نیست و به راحتی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، شاید برای شما سخت باشد تمیز کردن سرویس بهداشتی، اما اینطور نیست. بهتر است قبل از هر چیزی بدانید که اجازه ندهید سرویس بهداشتی شما بیش از حد کثیف شود. به این صورت که روزانه آن را با آب گرم و برس و یا جارو تمیز کنید. بهتر است از تمیز کننده‌های خیلی اسیدی مانند جوهر نمک استفاده نکنید.

برای خانه‌های نوساز که به شوینده‌های اسیدی عادت نکرده اند پس از اینکه هر روز با آب گرم و برس تمیز می‌کنید. هر چند روز یکبار مقداری آب گرم کف دستشویی بریزید و مقداری پودر ماشین لباسشویی را با آب داغ مخلوط کنید و آن را کف دستشویی بریزید و اجازه بدهید ۵ دقیقه بماند و بعد با برس و یا جارو روی آن بکشید و با آب آبکشی کنید. این کار علاوه بر تمیزی و آسیب نرساندن به ریه و پوست شما به شیرآلات شما هم آسیب نمی‌رساند.

برای تمیز کردن روشویی:

وسایلی که شما نیاز دارید:

- برس توالت

-پاک کننده‌ی همه منظوره

-پارچه‌ی میکرو فایبر

- ۳ حوله کاغذی

مرحله ۱ - کاسه توالت فرنگی را بشویید

مقدار زیادی تمیزکننده‌ی کاسه توالت را داخل قسمت داخلی کاسه توالت خود بمالید، سپس با برس توالت به آن بکشید تا جرم‌ها لایه برداری شوند و خوب بشویید و آب بکشید. سپس برس را زیر صندلی توالت قرار دهید تا خشک شود.

مرحله ۲ - اسپری کنید

بقیه توالت، به علاوه سینک روشویی، شیر آب و میز کار را با تمیزکننده همه کاره مورد نظر خود اسپری کنید.

مرحله ۳ - شستشو دهید

دستمال میکروفایبر خود را مرطوب کنید و از آن برای پاک کردن آینه استفاده کنید. بعد، از پارچه مرطوب برای شستشوی اسپری تمیز کننده از روی میز، شیر آب و سینک استفاده کنید.

مرحله ۴ - خشک کنید

برای خشک کردن آینه، آشپزخانه، شیرآلات، سینک ظرفشویی و توالت از چند دستمال کاغذی استفاده کنید. حتی می‌توانید به جای دستمال کاغذی از دستمال‌های میکروفایبر چند منظوره‌ی خشک استفاده کنید.

از آخرین حوله کاغذی برای جلا دادن به آینه و شیر آب استفاده کنید. حوله‌های کاغذی را در سطل زباله بیاندازید و برس توالت را کنار بگذارید.

مرحله ۵ - پایان دادن به لمس‌ها

دستمال میکروفایبر را با صابون مایع تمیز بشویید و در آفتاب پهن کنید. در پایان زمین را به روش بالا تمیز کنید و اجازه بدهید کاملا خشک شود.

نکاتی برای نظافت عمیق حمام

روش ۱۵ دقیقه‌ای که در بالا توضیح داده شد، برای تمیز کردن سریع، هنگامی که وقت کافی ندارید بسیار مناسب است. اما هر پروژه دستشویی نمی‌تواند در یک پاکسازی سریع ۱۵ دقیقه‌ای جای بگیرد! اما نگران نباشید، گرچه ممکن است کار‌های دیگر مربوط به نظافت مربوط به سرویس بهداشتی کمی بیشتر طول بکشد، اما اگر ابزار مناسبی داشته باشید به راحتی می‌توان از عهده آن‌ها بربیایید!

منبع: بیتوته

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز